tambur4 Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 Hva er det som gjør at folk legger ut slike bilder i en salgsannonse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Nam! Hadde den vært noe gunstigere priset (og med litt mindre "dall" som ekstralys, android-opplegg etc. som jeg må bruke tid og penger på å rydde opp i) hadde jeg nok blødd på denne. Nydelig fargekombinasjon! Hvis du virkelig har lyst på en sånn bil som dette så tror jeg ikke du har mulighet til å sitte å vente på den rette. Her stemmer alt, lekker farge kombo, komfortseter, norsk bil og M57en med 286 hester. Den trenger en liten ryddejobb og dette kan brukes til å presse prisen, han kommer ikke til å bli ringt ned av kjøpere. Han har priset seg nesten opp i E70 X5 territorium. Dette er en gylden sjanse til å få seg en knall bil 👍 1 time siden, tambur4 skrev: Hva er det som gjør at folk legger ut slike bilder i en salgsannonse? Det har jeg også lurt på. Noen folk er og blir slabbedasker… Hadde tatt han tre minutter å spyle ren den gummimatta. tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Nam! Hadde den vært noe gunstigere priset (og med litt mindre "dall" som ekstralys, android-opplegg etc. som jeg må bruke tid og penger på å rydde opp i) hadde jeg nok blødd på denne. Nydelig fargekombinasjon! Denne kan du herje litt med Lasse. E83 med denne motoren er nok ikke den mest populære modellen på finn. Du kan jo selge masse snadder her også, ekstralys, rattet, takboks osv 🤩 Det som er viktigere er setene, lav km og det som ser/høres ut som et bra driftet model, flushing av kasse er jo et kvalitetsstempel i seg selv. Her ville jeg tappet meg et glass og tatt en tlf for å føle seg litt frem og se man kan få til, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 (endret) 6 hours ago, Daniel. said: Individual G12 750Ld i Brillantweiss med Kashmirbeige merino interiør. Sparsom med utvendige bilder da 🤔 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=336833077 F31 335d i fin fargekombinasjon. Litt mer "anonym" enn biler med M-Sport. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=336760074 Disse to var jo utrolig lekre! X3’en også altså, men den F31 335xd.. den hadde passet i min carport! @Saltkjelen tror ikke disse vokser på trær. Var jo en griselekker fargekombo på den bilen, og lav km-stand mtp alder. Har en bekjent som har en 3.0sd, og sikkert har hatt den i 15 år, men den mener jeg har sportseter og fremstår ikke i like god stand som denne. Endret Januar 20 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 12 minutter siden, papertiger skrev: Disse to var jo utrolig lekre! X3’en også altså, men den F31 335xd.. den hadde passet i min carport! Hadde tatt seg bra ut ved siden av F11n ja 😎 papertiger og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 22 Share Skrevet Januar 22 M2 CS - 1 av 6 i Norge, 1 av 3 som er solgt ny i Norge. "Bilen har vært tidl. Utsatt for en skade, kosmetiske og mekaniske komponenter er byttet i den forbindelse samt. Helt ny S55 CS motor fra fabrikk med ny fabrikkgaranti." Vet ikke om det er noe å bekymre seg for - men pen bil i allefall. BMW M2 - 2021 - Sølv - 450 Hk - Coupe | FINN.no mr.pingu og Hallgrim86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Januar 22 Share Skrevet Januar 22 (endret) On 1/20/2024 at 8:03 PM, Saltkjelen said: Nam! Hadde den vært noe gunstigere priset (og med litt mindre "dall" som ekstralys, android-opplegg etc. som jeg må bruke tid og penger på å rydde opp i) hadde jeg nok blødd på denne. Nydelig fargekombinasjon! Skulle slått til første gang den var til salgs https://finn.no/146883823 Jeg har angret noen ganger på at jeg ikke gjorde det. (lurer på om selger måtte legge den ut to ganger for å bli kvitt den gangen) Andre gang på finn: https://finn.no/301061315 Endret Januar 22 av iittala Kolstad Jr. og Saltkjelen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 22 Share Skrevet Januar 22 Denne fargekombinasjon innvendig skal du lete lenge etter. https://www.dusseldorpbmw.nl/aanbod/34592935 fupsaker, Walkabout, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 22 Share Skrevet Januar 22 Bilen for Spider Man det. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 22 Share Skrevet Januar 22 Jeg skal dog innrømme at graffiti-eksteriør er litt kult og at det finnes et par vellykka biler med slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Januar 22 Share Skrevet Januar 22 12 minutter siden, E.C. skrev: Bilen for Spider Man det. Er jeg gammel når jeg kaller han Edderkoppen? Og han andre heter Lynvingen. Weltzin, Olaandref, Fredrik 90 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Januar 23 Share Skrevet Januar 23 @Ampera Du skal også lete lenge etter en M850i til den prisen der, den koster jo like mye som to M8.🤦♂️ Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Januar 23 Share Skrevet Januar 23 @Rune-KLynvingemobilen er nok et bedre kjøp enn Edderkoppbimmeren: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=314412406 Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 24 Share Skrevet Januar 24 Ettersom denne selges hos en merkeforhandler så lurer jeg veldig på hvordan det er med garanti på denne 😬 Ford - 1930 - Grå - 1 Hk - Pickup | FINN.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Januar 24 Share Skrevet Januar 24 @Fredrik 90Nå vet jeg veldig lite om urgamle Ford pickuper, men var det virkelig 1hk på denne, eller har forhandler bare lagt inn random effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå