Tony Soprano Skrevet Fredag kl. 12:43 Skrevet Fredag kl. 12:43 1 time siden, fupsaker skrev: Da jeg kjøpte min i 2022 var nypris før utstyr i Norge 848 000 om jeg ikke husker feil... Helt utrolig. Min 2022 CT4S ble handlet for over 1.5mill. Tilsvarende spec i dag bikker 2mill sa de hos Porsche. Om det er verdt det ? Nei 😅 Men en fantastisk kjøremaskin 👏 Marius2002 reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet Fredag kl. 19:51 Skrevet Fredag kl. 19:51 Sikle sikle https://www.finn.no/mobility/item/401726518?ci=1 Ampera, Marius2002 og liffi reagerte på dette 3
papertiger Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Drømme-G31. 530xd, 1-eiers bil, lav km, middelhavsblå og cognac skinn, urørt originalbil, tilsynelatende godt fulgt opp. Hadde jeg vært klar til å kjøpe G31 hadde denne glatt blitt min. For en lekker bil. https://www.finn.no/402053540 Werther, Fahad, Orjan og 3 andre reagerte på dette 6
Tony Soprano Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) 15 minutter siden, papertiger skrev: Drømme-G31. 530xd, 1-eiers bil, lav km, middelhavsblå og cognac skinn, urørt originalbil, tilsynelatende godt fulgt opp. Hadde jeg vært klar til å kjøpe G31 hadde denne glatt blitt min. For en lekker bil. https://www.finn.no/402053540 Du var for seint ute allerede 🫣🙂 Endret 14 timer siden av Tony Soprano
E.C. Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 599 hos en forhandler i morgen teerex reagerte på dette 1
teerex Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 1 time siden, E.C. skrev: 599 hos en forhandler i morgen Uten tvil en flott 7,5 år gammel bil, og kanskje prisen er helt OK i dagens marked? Men jeg betalte 350 løk for en 8,5 år gammel E70 30d med ca samme relativt lave km-stand i desember 2021. Også 1-eiers norsksolgt. Men ikke fullt så imponerende utstyrsliste på min da (heldigvis vil jeg egentlig si) 😄 Kanskje kvaliteten på 2018-modeller generelt er bedre enn 2013?
E.C. Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Tja, tror ikke kvaliteten er noe bedre i 2018. Utstyr har en god del å si. Biler med litt farge på eksteriør og interiør føler jeg har en fordel også, blant alle de sorte bilene. Når det gjelder e70 så var vel minste motor der en 3L diesel. 5-serie har langt større andel kjipere motoriseringer, så en R6 med diesel er betydelig sjeldnere og mer ettertraktet på disse.
teerex Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) 5 timer siden, E.C. skrev: Utstyr har en god del å si. Biler med litt farge på eksteriør og interiør føler jeg har en fordel også, blant alle de sorte bilene. Ja min er forsåvidt bortimot så lys som den kunne bli, både utvendig og innvendig. Bare grillen og "de nedre gemakker" som er sorte. Når det kommer til fullspekket utstyrsliste så kan det jo være vel og bra, i teorien. Men for slike som meg som egentlig tenker å beholde bilen til den "dør", så har jeg sett at når slike biler runder 10-15-års alder så kan div. mer eller mindre avansert ekstrautstyr medføre ubehagelige overraskelser på bankkontoen (og iallefall på to do-lista ). Så alt med måte er min tanke om det ☺️ Endret 7 timer siden av teerex E.C. reagerte på dette 1
Werther Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 8 hours ago, papertiger said: Drømme-G31. 530xd, 1-eiers bil, lav km, middelhavsblå og cognac skinn, urørt originalbil, tilsynelatende godt fulgt opp. Ikke ment som pirking, bare en observasjon - ser at den gikk 25000km før første oljeskift. Skjønner ikke at folk som speccer opp en såpass fin bil velger å kjøre såpass langt på olja. Jeg er ikke oljeskift-nazi som bytter hver 5000km selv, langt ifra, Men synes nå det er greit å bytte minimum hver 20000km på diesel hvis man kjører mye langkjøring, eventuelt 15000km hvis den er mye småkjørt. Ser dette gang på gang i servicehefter på biler til salgs - første eier, uansett om det er privat eller leasing, virker som folk elsker å drøye servicene...Har sett Panamera, 911er og Mercedes AMG-biler med elendig servicehistorikk....Penger og vett går ikke alltid hånd i hånd.
E.C. Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden @Werther Det er vel heller BMW som er vanskelige med å la folk få kjøpe mellomskift. Lag en ekstra kode som heter "BSI-mellomskift" elns. og selg det til folk. I stedet er det protester mot å føre slikt i iDrive og ønsker folk mellomskift må de ta det på siden og spare på løse kvitteringer for å vise det til neste eier(e). Det jeg for så vidt finner verre på finn er selgere som huker av for "servicer fulgt" også er det bilder av servicehefte med et hull på 40-60k km. Det er jo på ingen måte full servicehistorikk. Werther og teerex reagerte på dette 2
Werther Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Noen må snart få ut fingern og få kjøpt denne Renault 19: https://www.finn.no/mobility/item/102741438?ci=1 Bilomsetningen Skien som forsøker å selge denne lever ikke akkurat opp etter navnet sitt. Den har ligget til salgs av og på siden 2008...17 år. Og den er fortsatt ikke solgt. For noen år tilbake mener jeg den lå annonsert for ca 20 000kr, nå er den oppe i 39 900kr. Burde seriøst vurdere å fylle opp midtkonsollen og hanskerom med Flax-lodd for å få fortgang på salget.
teerex Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden En drøm av en 70-talls veteranklassiker, men de felgene klarer jeg ikke å venne meg til 😄 https://www.finn.no/mobility/item/346846930?ci=9 sveigis reagerte på dette 1
Werther Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) 22 minutes ago, teerex said: En drøm av en 70-talls veteranklassiker, men de felgene klarer jeg ikke å venne meg til 😄 https://www.finn.no/mobility/item/346846930?ci=9 Hadde et sett med 15" Teledials-felger liggende som jeg aldri monterte på bil. Vurderte å sette Teledials på min nåværende 911 fordi alle kjører Fuchs, men samtidig ser den såpass bra ut på Fuchs at det er vanskelig å forsvare Teledials bare for å være hipster. Man finner samme type felgdesign på 80-talls Alfa Romeo GTV også. Har aldri vært noen stor fan av 928 selv. Men skulle jeg kjøpt 928 måtte det blitt den der, en tidlig, clean utgave med manuell og gjerne pascha-interiør. Fin farge! Ulempen med 928 som ikke blir nevnt så ofte er at de kan koste en formue å drifte. Like dyre eller enda dyrere deler enn gammal 911, og du får det ikke igjen når du skal selge. Endret 4 timer siden av Werther teerex reagerte på dette 1
GtiGtr Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 53 minutter siden, Werther skrev: Noen må snart få ut fingern og få kjøpt denne Renault 19: https://www.finn.no/mobility/item/102741438?ci=1 Bilomsetningen Skien som forsøker å selge denne lever ikke akkurat opp etter navnet sitt. Den har ligget til salgs av og på siden 2008...17 år. Og den er fortsatt ikke solgt. For noen år tilbake mener jeg den lå annonsert for ca 20 000kr, nå er den oppe i 39 900kr. Burde seriøst vurdere å fylle opp midtkonsollen og hanskerom med Flax-lodd for å få fortgang på salget. Dei fleste bilane der har jo vært til salgs i årevis, men virker ikkje som dei egentlig er til salgs? Twingoen der var jo budrunde på tidligere i år, høgste bud var på 35-36 stod det i annonsen, men ser ikkje ut som den blei solgt denne gangen heller. Hørte om en som ville kjøpe den i fjor, men var vist ikkje så interessert i å selge virket det som.
Daniel. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 1 time siden, Werther skrev: Noen må snart få ut fingern og få kjøpt denne Renault 19: https://www.finn.no/mobility/item/102741438?ci=1 Bilomsetningen Skien som forsøker å selge denne lever ikke akkurat opp etter navnet sitt. Den har ligget til salgs av og på siden 2008...17 år. Og den er fortsatt ikke solgt. For noen år tilbake mener jeg den lå annonsert for ca 20 000kr, nå er den oppe i 39 900kr. Burde seriøst vurdere å fylle opp midtkonsollen og hanskerom med Flax-lodd for å få fortgang på salget. Disse hadde vel en Starlet til salgs i flere år også om jeg husker rett? Merkelig at de har så mange billige biler stående som aldri blir solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå