Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, teerex skrev:

Ja, antall eiere og hvor lenge selger har hatt bilen er viktig. Ser ofte biler blir lagt ut der selger fikk registrert bilen på seg dagen i forveien (ofte flippere eller arvegods). Når jeg tenker etter har jeg aldri kjøpt en bil eldre enn 10 år. Og med få unntak kun biler med 1 eier fra før. Men nå har jeg bare eid 7-8 biler privat de siste 40 årene 😀 Min E70 er bil nr. 6 utenom de to jeg arvet fra min far (den ene står i garasjen, en 78-modell Audi 100 han kjøpte ny). Jeg eide ikke noen bil fra 1993-2004 (kun MC). Men ble vel en del private km i firmabiler fram til 2004. Det lengste jeg har hatt en bil er 17 år (2000 Grand Cherokee kjøpt usett i 2009), og jeg skal nok fortsette eierskapet til den (eller jeg) dør. Blir veteran 01.01.30.

Jeg føler jeg er et utskudd med mine syv på noen-og-tyve-år, men du slår meg i støvlene. 😛

Tre av de har jeg nå, så har kun solgt fire biler i mitt liv.

Skrevet (endret)
2 timer siden, awt skrev:

Jeg føler jeg er et utskudd med mine syv på noen-og-tyve-år, men du slår meg i støvlene. 😛

Tre av de har jeg nå, så har kun solgt fire biler i mitt liv.

Min første bil ble solgt som russebil i 1986, den andre ble vraket. Så ble 2 biler solgt i 2004 og 2009, samt et par firmabiler på den tiden. Ikke solgt bil siden da 🙂 Blir antagelig hverken kjøpt eller solgt noen bil her de nærmeste årene. Lotto og aksjefond ble ingen stor suksess hittil 😀 Kjøpte riktignok en Model Y i 2022 (bestilt i 2019), men den ble solgt videre til en kompis umiddelbart. Jeg likte E70'en bedre. Det hadde nok vært noe annet om jeg hadde kjørt 15-20k km i året.

Endret av teerex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...