Snagg30 Skrevet Søndag kl. 14:25 Share Skrevet Søndag kl. 14:25 (endret) Vinteren trenger ikke å vær kjedelig! vi går og mot varmere tider igjen nå. God jul til alle 🎄 DABC74F5-EB65-4E66-B843-FD38BABFAA29.mov Endret Søndag kl. 14:26 av Snagg30 Markus E30, BimmerFan!, sveigis og 13 andre reagerte på dette 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Søndag kl. 14:32 Share Skrevet Søndag kl. 14:32 Heeeeerlig kontrast 👏🙌🎄🎅 God Jul Simon 👋 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Søndag kl. 18:27 Share Skrevet Søndag kl. 18:27 Sitter her en Søndag kveld! Kona dro brått til ei vennine, jeg skal jobbe i morgen.. etter et par glass ila helgen har man gjort flere "dumme" avgjørelser.. så nå googler jeg hevesett, offroad hjul å div til Porsche Cayenne.. så får vi se om "drømmen" blir å fullføre. I følge google så har det blitt gjort så muligheten er der Dusy, tambur4, mslello og 6 andre reagerte på dette 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Søndag kl. 21:38 Share Skrevet Søndag kl. 21:38 https://shop.eurowise.com/pages/shop-by-vehicle liffi og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mandag kl. 07:27 Share Skrevet Mandag kl. 07:27 Ja fant noe på Ebay også 😂 synes ikke prisen var noe å klage på her eller. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mandag kl. 08:45 Share Skrevet Mandag kl. 08:45 Du får sjekke ut instaen deira så har du vel handla alt iløpet av romjula🤣. Du får hive ut et bilde av utgangspunktet 🥳 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mandag kl. 12:19 Share Skrevet Mandag kl. 12:19 Utgangspunktet er sikkert mer sliten en hva det set ut til så da kan man kappe den opp uten dårlig samvittighet 😂👌🏻 henter den ila romjula eller rett over nyttår så får vi se hva oversskelser man finner.. men er eu ok så skal prøve og få den igjennom ny eu før vinkelsliperen startes opp sveigis, Ampera, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mandag kl. 15:10 Share Skrevet Mandag kl. 15:10 På 22.12.2024 den 15.25, Snagg30 skrev: Vinteren trenger ikke å vær kjedelig! vi går og mot varmere tider igjen nå. God jul til alle 🎄 DABC74F5-EB65-4E66-B843-FD38BABFAA29.mov 2.53 MB · 0 downloads Har et kjapt spm her til deg @Snagg30. Ser jo der er en voldsom akserlasjon på denne ,men hvor mye bedre går denne kontra M3en din når den blir testet likt ?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 15:18 Share Skrevet Mandag kl. 15:18 1 minutt siden, sveigis skrev: Har et kjapt spm her til deg @Snagg30. Ser jo der er en voldsom akserlasjon på denne ,men hvor mye bedre går denne kontra M3en din når den blir testet likt ?😊 Den er nok mye raskere på alle punkter, hvor den har bedre bremser - understell - motor effekt - bunndrag - girkasse - vekt - dekk størrelse - tyngdepunkt. 0-100km/t på rundt 3.7-3.8 hvor M3’n bruker høyt 5 sekund et eller annet. Porscha har et grep ut av svinger jeg ikke har vært borti før, selv med vinterdekk er det helt utrolig hva den klarer. Men jeg forventer en del raskere runde tider med Porscha ja det er helt sikkert Men på ren kjøreglede vil jeg si de scorer like høyt, M3’n er et unikum med manuell girkasse og et karbon innsug som nesten skriker like høyt som en GT3. Også har man ei knall gul 911 på andre siden som igjen heller aldri blir feil med nydelig eksos lyd og lynkjapp girkasse og et «stuk» gamle damer snur seg etter. Men er meget glad vi falt på å beholde M3’n, kommer litt oppdateringer snart liffi, laffe, mr.pingu og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mandag kl. 15:24 Share Skrevet Mandag kl. 15:24 Takk for grundig svar her og visste vel egentlig mye av det da Porsche er liksom en annen liga😊 Grunn til at jeg lurte her var at jeg var med en bekjent i høst med e46 M3 og jeg ble imponert over hvor bra den gikk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet 23 timer siden Share Skrevet 23 timer siden Riktig god jul da folkens 🎅🎄 RNJ, tambur4, Markus E30 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet 22 timer siden Forfatter Share Skrevet 22 timer siden God jul ja. 🎄 Min tilbringes her: Dusy, laffe, Ampera og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet 21 timer siden Share Skrevet 21 timer siden Begynner å bli litt Porsche i bilparkene her nå😁 Liker det! Min nye trekkvogn🫡 sveigis, HalvorK, Snagg30 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden (endret) God jul! Er så deilig å ha såpass små barn at en begynner middag kl 3 og er ferdig med både gaver og kaker og det som hører med innen klokka bikker 9. Endret 12 timer siden av papertiger tennbrikket og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet 10 timer siden Share Skrevet 10 timer siden God Jul 😁 Noen med finere tre da?😎😏 ( Som ikke er plast! ) liffi, GtiGtr, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå