Fredrik 90 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Jeg ser ironien i nøkkelknippe her… Nevn en mer ikonisk duo! 😂
Ingvaldsen Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden På 4.4.2025 den 12.12, ball skrev: https://www.banett.no/nyheter/i/Mnkxx0/mange-meninger-om-forbud-mot-varsling-av-trafikkontroller tanker om varsling av kontroller her på Bimmers? Lånte SafeDrive en gang, og jaggu redda den meg – og ikke minst sauen som lå midt i veien! 😅 Når det gjelder varsling av kontroller, pleier jeg å bruke politikontroller.no – en helt grei og gratis tjeneste som funker så lenge brukere varsler. Skal jeg være helt ærlig, håper jeg egentlig at SafeDrive blir forbudt, men ikke appene. så flere heller begynner å bruke gratistjenester som Waze, Politikontroller.no, Googlemaps osv.. kjører nødig noe fortere enn pluss moms, ofte mindre over også. liker å ta igjen tid i svingene mot å gasse på rakere strekninger. også var det kunsten å gi seg menst leken er god, da kommer man langt og sparer mye penger
Reef89 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden På 4.4.2025 den 14.31, FransEirik skrev: Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sett med style 343 felger til vettig pris? Trenger ikke være strøkne Er jo bare å følge med på Finn.no, eBay og andre salgsgrupper/sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå