Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 4.4.2025 den 12.12, ball skrev:

192caf59-514d-446c-967e-b57614419e89?fit=clip&h=700&q=80&tight=false&w=1000https://www.banett.no/nyheter/i/Mnkxx0/mange-meninger-om-forbud-mot-varsling-av-trafikkontroller

tanker om varsling av kontroller her på Bimmers?

Lånte SafeDrive en gang, og jaggu redda den meg – og ikke minst sauen som lå midt i veien! 😅

Når det gjelder varsling av kontroller, pleier jeg å bruke politikontroller.no – en helt grei og gratis tjeneste som funker så lenge brukere varsler.

Skal jeg være helt ærlig, håper jeg egentlig at SafeDrive blir forbudt, men ikke appene. så flere heller begynner å bruke gratistjenester som Waze, Politikontroller.no, Googlemaps osv..

kjører nødig noe fortere enn pluss moms, ofte mindre over også. liker å ta igjen tid i svingene mot å gasse på rakere strekninger. 

også var det kunsten å gi seg menst leken er god, da kommer man langt og sparer mye penger :P

Skrevet
På 4.4.2025 den 14.31, FransEirik skrev:

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sett med style 343 felger til vettig pris? Trenger ikke være strøkne

Er jo bare å følge med på Finn.no, eBay og andre salgsgrupper/sider.

Skrevet

Jeg tenkte å forsøke meg på rens av dpf på min m57n2 i e70.

Har noen noe tips til for tilkobling av rensevæske? Utfra det jeg finner ut av, så må jeg ta av oksygen sensor på dpf, og ikke trykksensor slangen. For trykksensor er etter dpf.

Evt kanskje tempsensor? 

Er den ene enklere å få til eller er det rustet godt fast? Kanskje prøve meg på den billigste delen?

Skrevet

Veel mange rare bygg og kan starte med e34 minibuss om jeg kan kalle det noe sånt:

IMG_5035.thumb.jpeg.df9ba19ec9399082786aefa58a823802.jpeg

Om det er tull eller ikke vites ikke for min del ,men med en sånn og M57 motor ,ja fint og reist på tur med.😊

Denne derimot ,stod på arbeidsplassen min dvs den gamle :

6d16bb3918c8ada29a8e42254b0daf6b.thumb.jpeg.19822d7f583f46e39eeed36cb6892561.jpeg

Et grusomt bygg og sjekk bakenden ,skulle jo hatt boogie .

Gamle sjefen min sendte bilde da han vet jeg elsker e6x biler men denne ?Nei fysj .

Skrevet
9 timer siden, Otis skrev:

Har noen noe tips til for tilkobling av rensevæske? Utfra det jeg finner ut av, så må jeg ta av oksygen sensor på dpf, og ikke trykksensor slangen. For trykksensor er etter dpf.

Trykksensoren på denne har vel bare en slange og den går inn på riktig sted, etter katalysator og før dpf. 

Skrevet
4 timer siden, EspenM3css skrev:

F81 bygg sett inne på fb, i fargen British racing green😍

IMG_0751.png

TENK om BMW hadde laget både E91 og F81 M3. De byggene som går rundt er så gjennomførte, spesielt når de også tar med hjulbuene i bakdørene. Vakkert! :) 

Skrevet
15 timer siden, sveigis skrev:

Veel mange rare bygg og kan starte med e34 minibuss om jeg kan kalle det noe sånt:

IMG_5035.thumb.jpeg.df9ba19ec9399082786aefa58a823802.jpeg

Om det er tull eller ikke vites ikke for min del ,men med en sånn og M57 motor ,ja fint og reist på tur med.😊

Denne derimot ,stod på arbeidsplassen min dvs den gamle :

6d16bb3918c8ada29a8e42254b0daf6b.thumb.jpeg.19822d7f583f46e39eeed36cb6892561.jpeg

Den første der er nok AI, mye rart man kommer over på nett etter at AI gjorde sitt inntog. 

Ellers så ser jeg for meg at den likbilen bli artig å kjøre over fartsdumper med når luftfjæringen bak streiker (og det vil den jo gjøre…because E61) 😂

Skrevet

Noen som har unger som driver med cross og har god kontroll på størrelse på sykler?  Vurderer å kjøpe til fjortissen i huset (og meg selv) siden vi plutselig har crossbane tilgjengelig men blir ikke helt enig med meg hva jeg ser etter..
Må vel bli 85ccm, selv om de nok går aalt for godt for en nybegynner, men ser de fins i både høy og lav og hva bør en kar på ca 155cm ha.
Sikkert mange feller å gå i her så all info er god info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...