Werther Skrevet August 26 Skrevet August 26 2 minutes ago, Snagg30 said: Jo det stemmer, Patrick hos Porsche center Son som tidligere jobbet hos Manthey sier 1000km også olje skift. Jeg drøyer til med litt flere km en det, men henter bilen til helga og har ei god uke på meg så null stress, skal kjøre en omvei hjem på 800km . Kjørte forrige 911’a 21.500km på 10 måneder så jeg skal nok få til det Du må gjerne kjøre innom meg for en kald øl, kald cola, en pose Smash eller en frossen Grandis. Da kan vi knipse noen bilder av sleden din og min gamle SC sammen. Bare å sende en sms hvis du er i høgget og har ork til det. sveigis og Snagg30 reagerte på dette 1 1
Snagg30 Skrevet August 26 Skrevet August 26 9 minutter siden, Werther skrev: Du må gjerne kjøre innom meg for en kald øl, kald cola, en pose Smash eller en frossen Grandis. Da kan vi knipse noen bilder av sleden din og min gamle SC sammen. Bare å sende en sms hvis du er i høgget og har ork til det. Takker og bukker! Nr ditt har jeg allerede og plinger på når jeg er på vei hjem, høres ut som en god plan. Werther reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet August 28 Skrevet August 28 Noen som vet om stoffmatter fra f11 tilfeldigvis passer i g31
Ampera Skrevet August 28 Skrevet August 28 32 minutter siden, Skulebollen skrev: Noen som vet om stoffmatter fra f11 tilfeldigvis passer i g31 Her finner du stoffmatter med perfekt passform. https://www.bilmatter.com/bilmatter/bmw/5-serie/ BMWE39turbo reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet August 28 Skrevet August 28 😅😅 MGunders, laffe, Shattered og 8 andre reagerte på dette 11
papertiger Skrevet August 28 Skrevet August 28 (endret) 1 hour ago, Skulebollen said: Noen som vet om stoffmatter fra f11 tilfeldigvis passer i g31 Her har du allværsmatter som passer i alt fra E34’en din og opp til G31’en din, så kan du ta de med deg fra bil til bil. Bedre blir det ikke. Eller jo: de er i «skinn». Så får du utvidet skinn på alt fra dashboard og ned til fotbrønn. Og enda bedre: de matcher vaffelmønsteret på nappaskinnsetene dine. Endret August 28 av papertiger GtiGtr, laffe, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7
mr.pingu Skrevet August 28 Skrevet August 28 44 minutes ago, Ampera said: Her finner du stoffmatter med perfekt passform. https://www.bilmatter.com/bilmatter/bmw/5-serie/ Hvor blir det sendt fra og kommer moms i tillegg eller er det all inn pris?
GtiGtr Skrevet August 28 Skrevet August 28 14 minutter siden, papertiger skrev: Her har du allværsmatter som passer i alt fra E34’en din og opp til G31’en din, så kan du ta de med deg fra bil til bil. Bedre blir det ikke. Eller jo: de er i «skinn». Så får du utvidet skinn på alt fra dashboard og ned til fotbrønn. Og enda bedre: de matcher vaffelmønsteret på nappaskinnsetene dine. Kan dei også med fordel legges på dashbordet på fattige kompisers biler når en sitter på, for å unngå å bli uvel? Saltkjelen reagerte på dette 1
papertiger Skrevet August 28 Skrevet August 28 9 minutes ago, GtiGtr said: Kan dei også med fordel legges på dashbordet på fattige kompisers biler når en sitter på, for å unngå å bli uvel? Det vil eg absolutt tru. Men det finnes egne produkter som dekker dette behovet. Finnes sikkert til Volvoer også. Husker dette fenomenet var spesielt vanlig å oppleve i koreanske taxier når eg reiste ein del til Korea på jobb for noen år siden. Med K-pop og Bibimbapens inntog i Vesten skulle det bare mangle at dashboardcover kom etter. GtiGtr reagerte på dette 1
Ampera Skrevet August 28 Skrevet August 28 30 minutter siden, mr.pingu skrev: Hvor blir det sendt fra og kommer moms i tillegg eller er det all inn pris? Sendt fra Tyskland. Får regning fra UPS for toll og mva. 195 i fortolling 295 mva, totalt 490. Kjøpte premium matter til i4 M50 mr.pingu reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet August 28 Skrevet August 28 Nå er det andre gang (på rad) at Posten sender pakker til mitt nærmeste hentested i stedenfor det jeg har valgt som favorittsted i appen. Hva er poenget med denne funksjonen om det bare blir ignorert? 🤔 Selv kundeservice sa første gangen at de "ikke kunne se noe grunn til at pakken ikke skulle bli levert til det valgte favorittstedet." Noen andre som har opplevd dette eller er det bare jeg som er uheldig? 🤔
Otis Skrevet August 29 Skrevet August 29 @Daniel. Dette har både posten og postnord gjort til meg i flere år. Nå skal det sies at Posten er mer stabil enn postnord. Men det er ganske vilkårlig ja. Daniel. reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet August 29 Skrevet August 29 (endret) Sammen her; PostNord er enda verre. PostNord sender hele tiden til en pakkeboks som er full meste parten av tiden og så tar det en ekstra virkedag. (Og det står utenfor bygget hvor hentestedet er…) Endret August 29 av mr.pingu Daniel. reagerte på dette 1
mslello Skrevet August 29 Skrevet August 29 Lurer på om BMW noen gang klarer å levere en bil med slike kjørehøyde orginalt 🤔 fupsaker og Fredrik 90 reagerte på dette 2
Øyvind L. Skrevet August 29 Skrevet August 29 Voldsom pris på EBC klosser til F80 hos Autodoc..🙄 mr.pingu, Otis og fupsaker reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå