Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, *MrB* skrev:

Det der virker å være et kapittel for seg. Svigerinne fikk bommen på E6 i frontruten pga at lyset visstnok var nedsnødd og ikke synlig. Frontrute knuste, og ene a-stolpen fikk seg også en karamell. Bilberger kjørte bilen til nærmeste verksted, men pga A-stolpen var det ikke bare en vanlig frontrutejobb. De hadde derfor ikke tid før om lenge, og dermed ble bilen stående.

Nå skal den videre til Møller, da de har kapasitet, men forsikringsselskapet bryr seg ikke om det. De har jo dekket frakt til verksted…. Jeg har ikke direktedialog med de, men hadde nok hevet stemmen. Burde da kunne flyttet den for nye 500-800kr i egenandel, om ikke annet. Den skal jo bare flyttes et par mil 🤷🏻

I morgen er det mandag, så vi får se hva som kommer ut av det da. 

Men har du hørt med et bergingsfirma hvor mye de skal ha? Hvis det ikke må taes på timen så hender det at de kan ta det som returfrakt, som oftest så kjører de jo tomt tilbake når de har levert en bil på verkstedet.

Skrevet
12 hours ago, Rune-K said:

Men har du hørt med et bergingsfirma hvor mye de skal ha? Hvis det ikke må taes på timen så hender det at de kan ta det som returfrakt, som oftest så kjører de jo tomt tilbake når de har levert en bil på verkstedet.

Oppunder 8000,- skulle visstnok Viking ha for dette når man ringer de som privatperson. Det er jo bare en annen måte å si nei på. Det koker nok ned til at Møller ordner det for deres priser om ikke forsikringsselskapet ombestemmer seg. (Gjør de ikke det blir de "namedroppet" i tråden her).

Skrevet
3 timer siden, *MrB* skrev:

Oppunder 8000,- skulle visstnok Viking ha for dette når man ringer de som privatperson. Det er jo bare en annen måte å si nei på. Det koker nok ned til at Møller ordner det for deres priser om ikke forsikringsselskapet ombestemmer seg. (Gjør de ikke det blir de "namedroppet" i tråden her).

Det er jo bare en helt latterlig pris. Nå er det sikkert 15 år siden jeg trengte tjenestene deres men da betalte jeg ca. 1500 kroner.

Skrevet

Jeg vet ikke om denne videoen er postet tidligere, men jeg kan huske da Alpina E36 B8 4.6 kom på midten av 90-tallet og det var definitivt bilen du ville ha (dog totalt kun 221 stk. bygget). En V8 motor på 4,6 liter og 333 Hk samt 470 Nm var ikke til å kimse av den gangen og montert i den lille E36 modellen var den gigantisk. Motoren definerte bilen selv om den var knapt så effektiv som den nesten like sterke S50B32 motoren i M3 modellen. E36 B8 4.6 hadde imidlertid en topphastighet på over 280 Km/t og dette var veldig viktig på 90-tallet.

Skrevet
1 time siden, Fredrik skrev:

Jeg vet ikke om denne videoen er postet tidligere, men jeg kan huske da Alpina E36 B8 4.6 kom på midten av 90-tallet og det var definitivt bilen du ville ha (dog totalt kun 221 stk. bygget). En V8 motor på 4,6 liter og 333 Hk samt 470 Nm var ikke til å kimse av den gangen og montert i den lille E36 modellen var den gigantisk. Motoren definerte bilen selv om den var knapt så effektiv som den nesten like sterke S50B32 motoren i M3 modellen. E36 B8 4.6 hadde imidlertid en topphastighet på over 280 Km/t og dette var veldig viktig på 90-tallet.

Bayersk muskelbil dette her 😎 E36 er kanskje en av de minst attraktive eldre BMW modellene i min bok, har aldri vært noe fan av modellen. Men akkurat Alpina B8 4,6 synes jeg er umåtelig tøff, en helt unik bil for sin tid. Den fikk litt kritikk fra bilpressen for å være litt fremtung, og på bane så klarte den ikke helt å matche M3 3,2. 

For bare få år siden kunne man plukke opp en slik i Sverige for 120 000,-. Så fikk amerikanerne øynene opp for disse (ble aldri solgt i USA) og de har siden støvsugd markedet for disse bilene og drevet prisen opp i over 40 000,- EUR på kort tid. 

Skrevet
44 minutter siden, E.C. skrev:

Hardt å kjøre buss i Oslo, trenger ikke være glatt før de setter seg fast

Messenger_creation_7F64391A-A946-45F9-91B6-95FFF613C36C.thumb.jpeg.9c2bdfa87ace24e929f25cb0af03e07f.jpeg

Hadde det ikke vært for at bilene på bildet er ekte modeller så hadde jeg trodd dette var ett AI generert bilde 😂😂

Kjørte litt i Oslo i helgen, jeg er så innmari glad jeg ikke bor i den byen der. Elendig trafikk, det er veiarbeid og ulogiske gatelayouter over alt…store deler av byen er jo en byggeplass. Elendige sjåfører, jeg har kjørt mye i verdens forskjellige storbyer og i Oslo får man bare ikke til effektiv trafikk avvikling som kreves i hektisk bytrafikk. Drosjer og foodora bud i vrakbiler er de værste. Og elendig kvalitet på veidekket OVER ALT!! Oslo må være den eneste byen i Europa hvor de rikeste nabolagene har like dårlig asfaltdekke som de fattigste delene av byen. Blir vel sånn i en by styrt av sosialister og grønne kommunister de siste ti årene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...