Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 16:23 Skrevet Mandag kl. 16:23 På 3.1.2026 den 1.25, Werther skrev: Tok en EU-kontroll på PSC Son [...] 8 timer siden, danskiii skrev: Foreløpig meget fornøyd med PSC Oslo. [...] 16 minutter siden, Markus E30 skrev: @danskiii PSC Oslo er ordentlig folk, mens PSC Gardermoen [...] Snakker vi om Primær Skleroserende Cholangitt (PSC) eller PCO (Porsche Center Oslo), PCG (Porsche Center Gardermoen) og PCS (Porsche Center Son)? sveigis, Marius2002, Slavearbeider'n og 5 andre reagerte på dette 8
Markus E30 Skrevet Mandag kl. 17:37 Skrevet Mandag kl. 17:37 @Saltkjelen hahaha, vanskelig å skrive riktig når man ikke har utdanning😂😂 Saltkjelen, Skulebollen, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5
ahj Skrevet i går, 07:26 Skrevet i går, 07:26 15 timer siden, Markus E30 skrev: @danskiii Samme opplevelse som deg. PSC Oslo er ordentlig folk, mens PSC Gardermoen er eid av Møller så kundeservicen der er en heeelt annen🙃 De er begge to eid av Møller. Oslo og Gardermoen har tilogmed samme sjef. Gardermoen har dog en plasssjef som bør være strengere er min mening. fupsaker reagerte på dette 1
sveigis Skrevet i går, 08:11 Skrevet i går, 08:11 Det går rykter … Dette er jo en kjent setning både når det kommer til sladder eller feks bortgjemte ting 😊 For meg som er Opel mann så har det gått rykter om at der skal stå en spesiell Opel her i mitt område,men kun rykter . Og hva er bilen det snakkes om ? En Opel Commodore B coupe med 3.6 NEI motor fra Opel Senator B på 200 hk 12v . Skulle visst være lakkert koksgrå med diverse oppgraderinger ,meo for godt til å være sant . Så utrykket og svelge tungen 😅😅… På søndag får jeg tlf at jeg må være med å se på noe ,jeg spurte hva ,han svarte bare bli med . Vel vi kjørte veldig kort kan man si og han som eide huset åpnet garasjeporten og der står den jaggu . Altså ryktene var sanne og dette var jaggu bilen sin . Opel Commodore b coupe 2,8 GS originalt. Bygd om med følgende : Gse skivebremser bak Diff brems fra Gse Alt nytt av foringer fra Opel Spax justerbare all over Ikke en rustflekk noen vei . Ny 2,5 rustfritt eksos . 3.6 motor med tilhørende 5 trinns kasse . Og lakkert i en nydelig koksgrå farge . Bilen har stått i mange mange år nå pga diverse elektriske feil på bilen ,samt noe demontert . Jeg fikk tilbud om å kjøpe den og hadde jeg ikke hatt fire biler her,så hadde den vært min . Den har alt i mine øyne både motor og farge 😊❤️ Heldigvis så kjøpte kompisen min den og jeg skal være med og skru på den og få den sammen . Skal bli nydelig å skru gammel blitz klassiker igjen . Denne bilen var malen : Bortsett fra felg og v8 motor så er den lik . Er ikke dette garasjefunn så vet ikke jeg .🥳 Lars S, Kjetil^^, eivi91 og 21 andre reagerte på dette 21 3
Peak Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Random spørsmål, noen som har kjennskap til navnet på fargen på denne GT3’en?
Peak Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hadde en anelse om det, mulig lyset gjør at den ser ennå bedre ut enn normalt.
Rune-K Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Alltid artig med slike funn @sveigis, lykke til med det elektriske på den. Regner med at den har alle svakhetene som jeg forbinder med Opel fra den tiden: Alt for tynne ledninger, svake brytere og dårlige kontakter.😁 Det var himmelrik for meg og gå fra Ascona B til E12 og siden har jeg ikke sett meg tilbake. Det var på den tiden at BMW hadde mange kvaliteter som man aldri så. Ordentlig gjennomtenkt elektrisk opplegg er en av de. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 8 timer siden, Rune-K skrev: Alltid artig med slike funn @sveigis, lykke til med det elektriske på den. Regner med at den har alle svakhetene som jeg forbinder med Opel fra den tiden: Alt for tynne ledninger, svake brytere og dårlige kontakter.😁 Det var himmelrik for meg og gå fra Ascona B til E12 og siden har jeg ikke sett meg tilbake. Det var på den tiden at BMW hadde mange kvaliteter som man aldri så. Ordentlig gjennomtenkt elektrisk opplegg er en av de. Fryktelig morro ja dette . Ja du har mye rett her @Rune-K ,slappe kontakter ledninger som er sprø og knekt nettopp pga tynne ledninger . Det er og koplet opp altfor mye unødvendige målere her og der noe som er utrolig. Disse bilene har jo noe av det fineste instrumenter som finnes med både volt ,olje osv . Fordelen er at det er rimelig lett og få kontroll på da det er enkelt for en amatør som meg kontra finne el feil på feks den blå bilen min. Nå skal sant sies at jeg skal fokusere på og rydde el i motor og faktisk begynne fra en kant for å få svev på den . Da blir det ute i kulden way som jeg bruker når jeg drar frem et nytt prosjekt i vinterhalvåret. Forskjellen at nå skal vi stå inne i 20 graders nytt lokale 😊😊😊. Skal legge ut litt her etterhvert eller i e28 tråden min når vi skal til . Tror jeg gleder meg mer en kompisen min 😅 Marius2002 reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ingenting å si på kreativiteten når det gjelder markedsføring hvertfall! GtiGtr og papertiger reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå