mslello Skrevet Torsdag kl. 20:44 Skrevet Torsdag kl. 20:44 21 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Blitt invitert til lansering av iX3 igjen. Denne gangen en lokal presentasjon på (for min del) Bilia Skien. Er dette en offisiell dato (05.03) for lansering i Norge? Håper det er en annen versjon en den i sølv vi så i Oktober. Selv om den virkelig kledde sølv. Fortstått det som bilen er klar for prøvekjøring i Trondheim fra 9. Mars. Så da får man sikkert se noen dager tidligere 🤔 Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 2
papertiger Skrevet Torsdag kl. 20:48 Skrevet Torsdag kl. 20:48 25 minutes ago, Ron Jeremy said: Blitt invitert til lansering av iX3 igjen. Denne gangen en lokal presentasjon på (for min del) Bilia Skien. Er dette en offisiell dato (05.03) for lansering i Norge? Håper det er en annen versjon en den i sølv vi så i Oktober. Selv om den virkelig kledde sølv. Selger i Stavanger skrev til meg at han har bil i butikk 5. mars, og klar til prøvekjøring fra 9. mars. En bekjent får sin iX3 rundt de dager. Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 20:59 Skrevet Torsdag kl. 20:59 37 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Blitt invitert til lansering av iX3 igjen. Denne gangen en lokal presentasjon på (for min del) Bilia Skien. Er dette en offisiell dato (05.03) for lansering i Norge? Håper det er en annen versjon en den i sølv vi så i Oktober. Selv om den virkelig kledde sølv. Så BMW Norge hadde en ER-registrert iX3, så antar det kanskje er denne som vises fram hos Skøyen (de har ofte flåten til BMW Norge hos seg). Lurer kanskje på om den var mørkegrå eller noe slikt. fupsaker, Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 3
Lars S Skrevet Torsdag kl. 21:40 Skrevet Torsdag kl. 21:40 53 minutter siden, KireS skrev: Var ganske lekker den nye Audi RS5, et par justeringer på interiør også hadde det vært en innertier. Men det jeg stusser over er hybrid systemet. Bilen veier fort 600kg mer enn utgående modell, har nesten 200hk mer og 0-100 tiden er kun justert ned fra 3,9 til 3,6 sek. Jeg greier ikke se at dette er stort fremskritt annet enn for utslipps regler. Jeg hadde definitivt foretrukket en slik bil uten hybrid systemet. Var synd de ødela denne modellen med hybriddrift. Ser veldig bra ut, så hadde denne hatt 550 hk og bare bensinmotor, så kunne det hvert noe. De siste RS4ene vil nok holde seg bra i pris framover. BMWE39turbo, fupsaker, KireS og 1 annen reagerte på dette 4
Marius2002 Skrevet Torsdag kl. 21:53 Skrevet Torsdag kl. 21:53 (endret) 55 minutter siden, Saltkjelen skrev: Så BMW Norge hadde en ER-registrert iX3, så antar det kanskje er denne som vises fram hos Skøyen (de har ofte flåten til BMW Norge hos seg). Lurer kanskje på om den var mørkegrå eller noe slikt. Skuffende 407kg nyttelast. Det var jo mer i en topputstyrt 22’ i4 M50, som hadde 445kg. Bilen ellers lover jo godt. Endret Torsdag kl. 21:58 av Marius2002 fupsaker og Ampera reagerte på dette 2
Werther Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Ser dessverre ut som en gammel forum-bil, grombilen til @Snagg30 er meldt stjålet. https://regnr.info/CH14445 Mtp at bilen er nesten fullfinansiert på en 18-åring (nå 19) og er meldt stjålet i innlandet midtvinters i minus 20 grader og mye snø, så er min magefølelse at denne er "stjålet"...mao forsikringssvindel. Tipper at nåværende eier ikke hadde råd til å betale avdrag, og har satt den vekk til plukking hos noen sketchy kamerater. Synd at en såpass fet og gjennomført bil går i deler. KMT, Snagg30, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Snagg30 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 5 minutter siden, Werther skrev: Ser dessverre ut som en gammel forum-bil, grombilen til @Snagg30 er meldt stjålet. https://regnr.info/CH14445 Mtp at bilen er nesten fullfinansiert på en 18-åring (nå 19) og er meldt stjålet i innlandet midtvinters i minus 20 grader og mye snø, så er min magefølelse at denne er "stjålet"...mao forsikringssvindel. Tipper at nåværende eier ikke hadde råd til å betale avdrag, og har satt den vekk til plukking hos noen sketchy kamerater. Synd at en såpass fet og gjennomført bil går i deler. Han ringte meg for noen dager siden og ønsket litt info for han skulle selge bilen. Utifra bilder og filmer jeg har fått tilsendt er nok denne S54 motoren en sliten traver. Triste greier Werther, Dusy og sveigis reagerte på dette 3
Werther Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Fant en salgsannonse på facebook fra august når jeg søkte regnr. Så han har tydeligvis forsøkt å flippe den videre uten hell? Dette er problemet med å selge BMW til unge menn, bilene ender nesten alltid opp som vrak eller i deler. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Dusy Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Er ikke dette veldig rart? Nå har ikke jeg tilgang for å lese, men dette er jo bare sykt? Endret 2 timer siden av Dusy
Otis Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er ikke det litt rart? For. Hvordan kan en evt kjøper vite/få vite at bilen har vært kondemnert? Forstår selvsagt at en bil som er reparert helt korrekt, 100% slik det skal er like god som en ny bil. Men jeg tror ikke det gjelder alle reparasjoner.
Lars89 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvis bilen har vært registrert på et forsikringsselskap har den vært kondemnert. Dette er lett å sjekke på vegvesen.no Synd for kjøper selvfølgelig. Har blitt opplyst om en liten parkeringsskade og så er skaden taksert til 690k Otis reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden 46 minutter siden, Lars89 skrev: Hvis bilen har vært registrert på et forsikringsselskap har den vært kondemnert. Dette er lett å sjekke på vegvesen.no Synd for kjøper selvfølgelig. Har blitt opplyst om en liten parkeringsskade og så er skaden taksert til 690k Dette har dessverre blitt mer og mer vanlig. høggere som kjøper skrotbiler, der eier av bilen signerer på en slik avtale. altså at bilen ska bli kondemnert. En mnd etter møter han bilen, fikset opp med skilt på, solgt til en intetanende stakkar. De har da gjerne blitt fikset svart eller på et, i beste fall bakgårdsverksted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå