mslello Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 21 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Blitt invitert til lansering av iX3 igjen. Denne gangen en lokal presentasjon på (for min del) Bilia Skien. Er dette en offisiell dato (05.03) for lansering i Norge? Håper det er en annen versjon en den i sølv vi så i Oktober. Selv om den virkelig kledde sølv. Fortstått det som bilen er klar for prøvekjøring i Trondheim fra 9. Mars. Så da får man sikkert se noen dager tidligere 🤔 Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 2
papertiger Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 25 minutes ago, Ron Jeremy said: Blitt invitert til lansering av iX3 igjen. Denne gangen en lokal presentasjon på (for min del) Bilia Skien. Er dette en offisiell dato (05.03) for lansering i Norge? Håper det er en annen versjon en den i sølv vi så i Oktober. Selv om den virkelig kledde sølv. Selger i Stavanger skrev til meg at han har bil i butikk 5. mars, og klar til prøvekjøring fra 9. mars. En bekjent får sin iX3 rundt de dager. Ron Jeremy og Marius2002 reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 37 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Blitt invitert til lansering av iX3 igjen. Denne gangen en lokal presentasjon på (for min del) Bilia Skien. Er dette en offisiell dato (05.03) for lansering i Norge? Håper det er en annen versjon en den i sølv vi så i Oktober. Selv om den virkelig kledde sølv. Så BMW Norge hadde en ER-registrert iX3, så antar det kanskje er denne som vises fram hos Skøyen (de har ofte flåten til BMW Norge hos seg). Lurer kanskje på om den var mørkegrå eller noe slikt. Ron Jeremy og Marius2002 reagerte på dette 2
Lars S Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 53 minutter siden, KireS skrev: Var ganske lekker den nye Audi RS5, et par justeringer på interiør også hadde det vært en innertier. Men det jeg stusser over er hybrid systemet. Bilen veier fort 600kg mer enn utgående modell, har nesten 200hk mer og 0-100 tiden er kun justert ned fra 3,9 til 3,6 sek. Jeg greier ikke se at dette er stort fremskritt annet enn for utslipps regler. Jeg hadde definitivt foretrukket en slik bil uten hybrid systemet. Var synd de ødela denne modellen med hybriddrift. Ser veldig bra ut, så hadde denne hatt 550 hk og bare bensinmotor, så kunne det hvert noe. De siste RS4ene vil nok holde seg bra i pris framover. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden (endret) 55 minutter siden, Saltkjelen skrev: Så BMW Norge hadde en ER-registrert iX3, så antar det kanskje er denne som vises fram hos Skøyen (de har ofte flåten til BMW Norge hos seg). Lurer kanskje på om den var mørkegrå eller noe slikt. Skuffende 407kg nyttelast. Det var jo mer i en topputstyrt 22’ i4 M50, som hadde 445kg. Bilen ellers lover jo godt. Endret 42 minutter siden av Marius2002 Ampera reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå