mcbanan Skrevet Mai 17 Skrevet Mai 17 Nokon som veit kor eg kan få kjøpt ein sånn dingseboms som ein skrur inn i holet til hjulboltane, for å gjere montering og demontering av tunge hjul enklare? Eg er litt usikker på kva det kallast, eg har prøvd å søke på hjulguide f.eks men får berre tulletreff fra Temu og Fyndiq. Skulle hatt noko ein kan stole på.
RNJ Skrevet Mai 17 Skrevet Mai 17 9 minutes ago, mcbanan said: Nokon som veit kor eg kan få kjøpt ein sånn dingseboms som ein skrur inn i holet til hjulboltane, for å gjere montering og demontering av tunge hjul enklare? Eg er litt usikker på kva det kallast, eg har prøvd å søke på hjulguide f.eks men får berre tulletreff fra Temu og Fyndiq. Skulle hatt noko ein kan stole på. Jeg har kjøpt en sånn i en fysisk thansen-butikk, thansen.no. De kaller det "hjulskiftespyd". Har funger brillefint og er en stor hjelp ved skifte av tunge hjul. mcbanan, Otis og fupsaker reagerte på dette 3
Lars89 Skrevet Mai 17 Skrevet Mai 17 https://www.bildeler.no/sentreringssett-hjulmontering-14-deler/v/95340?gad_source=1&gad_campaignid=17426428445&gbraid=0AAAAAD3OSORRMe3ej3TBrzqpi2jd2SqhL&gclid=Cj0KCQjwzqXQBhD2ARIsAKrIeU_f5StE2gcbUqejI0VX9zpDEffoZlBNybtmbsMef3hizZIveELkTxkaAiotEALw_wcB https://www.thansen.no/bil/dekk-og-felger/tilbehor-og-verktoy/verktoy/hjulskiftespyd-m14x1-25/n914549/pn924638/ mcbanan reagerte på dette 1
Sverre 2468 Skrevet Mandag kl. 06:13 Skrevet Mandag kl. 06:13 GS-bildeler har også dissse. mcbanan reagerte på dette 1
GtiGtr Skrevet Tirsdag kl. 08:18 Skrevet Tirsdag kl. 08:18 (endret) Nokon som har testet kompakte startboostere? Lei av å drasse rundt på en stor på 10-15 kg, og mange seier at slike som får plass i hanskekrommet funker fint. Hvilken er best for pengene? Starthjelp 12 V med powerbank, 1200 A - Biltema.no NOCO GBX45 Boost X 12V 1250A Jump Starter Powerbank | På lager Andre alternativ? Endret Tirsdag kl. 08:19 av GtiGtr
KireS Skrevet Tirsdag kl. 08:55 Skrevet Tirsdag kl. 08:55 35 minutter siden, GtiGtr skrev: Nokon som har testet kompakte startboostere? Lei av å drasse rundt på en stor på 10-15 kg, og mange seier at slike som får plass i hanskekrommet funker fint. Hvilken er best for pengene? Starthjelp 12 V med powerbank, 1200 A - Biltema.no NOCO GBX45 Boost X 12V 1250A Jump Starter Powerbank | På lager Andre alternativ? Kjøpte den øverste av disse og greide uten problemer å få fyr på Mustangen når batteriet var tomt, så ingenting å utsette på den. GtiGtr reagerte på dette 1
laffe Skrevet Tirsdag kl. 08:55 Skrevet Tirsdag kl. 08:55 Har brukt denne på motorsykler (senest i dag) og BMW med 6-syl bensin uten problemer: https://www.biltema.no/bil---mc/elektrisk-anlegg/starthjelp/starthjelp-12-v-med-powerbank-800-a-2000046404 Aldri prøvd den på diesel dog... GtiGtr reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet Tirsdag kl. 09:58 Skrevet Tirsdag kl. 09:58 Jeg har den billigste fra Jula til ca. 700 kroner, fungerer forbausende bra. Ikke noe problem og dra igang en kranglete M30.
Reef89 Skrevet Tirsdag kl. 10:55 Skrevet Tirsdag kl. 10:55 Jeg har denne: https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/bilbatterier-og-tilbehor/starthjelp/hjelpestart-med-powerbank-029785/ Funker helt perfekt.
Otis Skrevet Tirsdag kl. 13:23 Skrevet Tirsdag kl. 13:23 Her er en liten test ang boostere, for å evt lære litt mer. https://youtu.be/z4N5txe7oZA?si=4-UxysJXhnwiOrM0
Ingvaldsen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Hvilken parkering er best/tryggest på gardemoen når bilen må stå 2 uker ? Har brukt dalens tidligere men har en viss skepsis da de flytter bilene og samtidig skriver at all parkering er på eget ansvar. mener også å ha hørt om bil som har blitt frastjålet hjul uten at det ble tatt ansvar for. jeg har kun brukt dalens med firmabiler siden jobben har avtale der. Endret 7 timer siden av Ingvaldsen
Fredrik 90 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: Hvilken parkering er best/tryggest på gardemoen når bilen må stå 2 uker ? Har brukt dalens tidligere men har en viss skepsis da de flytter bilene og samtidig skriver at all parkering er på eget ansvar. mener også å ha hørt om bil som har blitt frastjålet hjul uten at det ble tatt ansvar for. jeg har kun brukt dalens med firmabiler siden jobben har avtale der. P10! Jeg bruker alltid P10 når jeg står der med egen bil. Rett ved terminalen, innendørs og jeg kan velge selv hvor jeg skal stå. Dalen parkering holder jeg meg langt unna, de flytter på bilene hele tiden. Fremmede inn og ut av bilen, kanskje er de uforsiktige med dørene, starter og stopper biler når de flytter på den. Nei, aldri i livet om jeg ville brukt noen av dem som ligger utenfor flyplass området.
Ingvaldsen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) 26 minutter siden, Fredrik 90 skrev: P10! Jeg bruker alltid P10 når jeg står der med egen bil. Rett ved terminalen, innendørs og jeg kan velge selv hvor jeg skal stå. Dalen parkering holder jeg meg langt unna, de flytter på bilene hele tiden. Fremmede inn og ut av bilen, kanskje er de uforsiktige med dørene, starter og stopper biler når de flytter på den. Nei, aldri i livet om jeg ville brukt noen av dem som ligger utenfor flyplass området. ja det er nok et godt alternativ, men er ikke sikkert de på kontoret blir fornøyd når jeg skriver utlegg på 3 ganger prisen til dalen men jeg kan jo prøve men er det som regel romslig på p10 utenom felles ferien eller er det stor sjans for bulking ? Endret 3 timer siden av Ingvaldsen
K.F Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har brukt gardermoen parkering AS, de har også innendørs, felt B. Bemannet til tider, og man parkerer hvor man vil selv. Sto i enden i 2 etasje der ei uke uten å ha noe å utsette på det. Bestilte på nett, mener jeg betalte vel 1000kr for ei uke i fellesferien. Verdt det mener jeg! Det var buss som kjørte til flyplassen. Ingvaldsen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå