Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Noen forum medlemmer her inne som holder til nærme Halden og kan hente en bil og ha den hjemme hos seg til neste uke når transport kommer? Send en PM :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal en si.

For et show! Var på Sola Airshow noen timer i ettermiddag, og det var glis fra ende til annen. Rafale Solo display, Red Arrows, F16, JAS Gripen, Saab Sk60, MiG-15, Spitfire og Mustang, C17. Den store lastekjempen til høyre på øverste bilde hadde lavtflyvning over Tananger i går, det var et mektig syn!
 

IMG_1718.thumb.jpeg.17b19703135e57e77471b411f473b07d.jpeg

IMG_1723.thumb.jpeg.19aaea82e1fa23e556eecae7a63aad86.jpeg
 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt råd fra noen mer fagkyndige! 
 

Jeg må ikke så alt for lenge frem i tid bytte clutch pga normal slitasje og har så vurdert å oppgradere til noe grommere samt lett vekts fly wheel men er noe delte meninger rundt dette her. De aller fleste sier at clutchen i E46 M3 er noe dritt og burde byttes, mens andre sier at man mister for mye komfort med å gå denne ruten. Noen med erfaring?

 

dette kittet ble lagt ut og er ganske nærme meg.

 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=358022684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snagg30 skrev:

Trenger litt råd fra noen mer fagkyndige! 
 

Jeg må ikke så alt for lenge frem i tid bytte clutch pga normal slitasje og har så vurdert å oppgradere til noe grommere samt lett vekts fly wheel men er noe delte meninger rundt dette her. De aller fleste sier at clutchen i E46 M3 er noe dritt og burde byttes, mens andre sier at man mister for mye komfort med å gå denne ruten. Noen med erfaring?

 

dette kittet ble lagt ut og er ganske nærme meg.

 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=358022684

240 mm 6 puck clutch, 765 Sachs trykkplate og 765 letta svinghjul er det du skal ha.

Har samme oppsett selv og det oppsettet er ratet til 800 hk. Litt hard clutch men absolutt levbart å kjøre med i det daglige

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...