Saltkjelen Skrevet November 30, 2020 Share Skrevet November 30, 2020 Ja, dette så jo unektelig spennende ut, @awt! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 30, 2020 Forfatter Share Skrevet November 30, 2020 Ja, satser på dette skal bli greit. Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 30, 2020 Share Skrevet November 30, 2020 Jeg vil si «greit» er en underdrivelse! Gratulerer liffi og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 On 11/29/2020 at 11:48 AM, Fredrik 90 said: Men jeg må si at E83 X3 faller helt igjennom med toliters diesel, særlig 150 hestern som kom helt i starten. Bråkete og ukultivert, i det hele tatt en fæl greie. Den beste X3en man kan kjøpe, ironisk nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 2, 2020 Share Skrevet Desember 2, 2020 Madammen har pynta til jul 😀 Jeg har trumfet igjennom og fått lov å ha en modellbil i stua, en E28 Alpina B7 Turbo. Den har hun nå "modifisert" litt og plassert på salongbordet 😅 Evopower, Marius2002, Fredrik og 7 andre reagerte på dette 4 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 7, 2020 Share Skrevet Desember 7, 2020 Noen her inne som har formening om det medfører noe problem og ikke ha AC reim? Har skiftet reimer på e24 min idag, og siden jeg ikke hadde ny AC reim liggende, og AC ikke funker, skar jeg den bare vekk.. Er vel ingen grunn for at den er der når AC ikke er i drift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 7, 2020 Share Skrevet Desember 7, 2020 10 minutter siden, Skulebollen skrev: Noen her inne som har formening om det medfører noe problem og ikke ha AC reim? Har skiftet reimer på e24 min idag, og siden jeg ikke hadde ny AC reim liggende, og AC ikke funker, skar jeg den bare vekk.. Er vel ingen grunn for at den er der når AC ikke er i drift? Det er null problem 👍 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 8, 2020 Share Skrevet Desember 8, 2020 (endret) On 12/1/2020 at 9:13 PM, Werther said: Den beste X3en man kan kjøpe, ironisk nok Utdyp, vennligst? Driver merkelig nok å kikker på disse selv, hadde vært fint med en nr. 2 bil som kan brukes til tramsling til fjells ifm. skiturer og ikke trenger å være så redd for som jeg er med 4-serien 😛 , og med hengerfeste (som ikke alle har). Og 150-hesteren ligger i et fint prissjikt selv om en 3.0d eller sd såklart hadde vært å foretrekke. Endret Desember 8, 2020 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 9, 2020 Share Skrevet Desember 9, 2020 On 12/8/2020 at 7:50 AM, papertiger said: Utdyp, vennligst? Driver merkelig nok å kikker på disse selv, hadde vært fint med en nr. 2 bil som kan brukes til tramsling til fjells ifm. skiturer og ikke trenger å være så redd for som jeg er med 4-serien 😛 , og med hengerfeste (som ikke alle har). Og 150-hesteren ligger i et fint prissjikt selv om en 3.0d eller sd såklart hadde vært å foretrekke. Min flåsete bemerkning henviste til at skal man først ha en BMW SUV i billigere prisklasse, så funker E83 X3 med M47 diesel og manuell kasse bedre enn alt annet BMW har produsert i samme klasse. Greit nok at de er produsert i Østerrike og er mindre pene, men eksemplarer med M47 er bra driftssikre. Har sett flere slike på finn og mobile som har gått 350-600 000km og fortsatt ser bra ut og funker fint. Det beste kjøpet man kan gjøre i mine øyne hvis man skal ha en X-serie. papertiger og laffe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Desember 9, 2020 Share Skrevet Desember 9, 2020 29 minutter siden, Werther skrev: Min flåsete bemerkning henviste til at skal man først ha en BMW SUV i billigere prisklasse, så funker E83 X3 med M47 diesel og manuell kasse bedre enn alt annet BMW har produsert i samme klasse. Greit nok at de er produsert i Østerrike og er mindre pene, men eksemplarer med M47 er bra driftssikre. Har sett flere slike på finn og mobile som har gått 350-600 000km og fortsatt ser bra ut og funker fint. Det beste kjøpet man kan gjøre i mine øyne hvis man skal ha en X-serie. Har litt det samme inntrykket selv👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 M47 er kanskje det mest driftssikre alternativet i X3, men jeg tror jeg hadde ofret litt driftssikkerhet for å få noe som er litt mer spennende og kultivert å kjøre rundt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Jeg har kjørt litt E83, og jeg synes det er veldig lite som minner meg om en BMW-kjøreopplevelse. Så M47 er for min del tipptopp det. Har kun kjørt de med M54B30 på 231hk og det var ikke noe særlig kult. Vanosen var nok ikke helt hundre, men Disa-ventilen funka hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 (endret) 51 minutes ago, Fredrik 90 said: M47 er kanskje det mest driftssikre alternativet i X3, men jeg tror jeg hadde ofret litt driftssikkerhet for å få noe som er litt mer spennende og kultivert å kjøre rundt med. Enig i det, men vi snakker fort dobbel pris her for en 3 liter kontra 2 liter. F.eks. en slik https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=185414981 ser jo brukende ut. Eneste mangel er hengerfeste, noe jeg mener er obligatorisk på en slik bil. Gått 180k, men unektelig mye bil for pengene her, selv for en 14 år gammel bil. Denne 3-literen var jo kjempefin, selv i mangel av sportsseter. Gått litt mindre, men også dobbel pris. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199060501. M57 er vel også å anse som svært driftssikre, men hvilke girkasser har disse? GM eller ZF? Endret Desember 10, 2020 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 11, 2020 Share Skrevet Desember 11, 2020 Noen her som har prøvd Salt-X? Er nysgjerrig på om det fungerer og om det derfor er verdt å prøve🤔 Kom over dette produktet nå, men må høre med folket her først 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 11, 2020 Share Skrevet Desember 11, 2020 18 timer siden, papertiger skrev: Denne 3-literen var jo kjempefin, selv i mangel av sportsseter. Gått litt mindre, men også dobbel pris. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199060501. M57 er vel også å anse som svært driftssikre, men hvilke girkasser har disse? GM eller ZF? Ser ut til at pre-LCI med M57N har GM kasse, mens LCI med M57N2 har ZF kasse. Er i hvertfall slik jeg tolker det utifra hva som står på RealOEM. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå