Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
9 hours ago, Fredrik 90 said:

G05 X5 interiør by Night 😀 Digger Ambient belysningen 👍

IMG_3073.thumb.jpeg.c1677ba5facd0d95052c424f5592eea9.jpeg

IMG_3074.thumb.jpeg.87e3108697fb676bf87ccec8413de3fa.jpeg

Kan du velge farge? Bl a den klassiske oransje BMW-fargen? Tror jeg kan velge Modern (hvit?) og Classic på vår F11, men det er oransj på sterkest som står på, det gir en rolig og sober atmosfære synes jeg. Kunne i alle fall velge det på F36 og F20. Og lilla, rosa, grønn og blå og oransje på Minien fra 2007.

Endret av papertiger
Skrevet
3 timer siden, papertiger skrev:

Kan du velge farge? Bl a den klassiske oransje BMW-fargen? Tror jeg kan velge Modern (hvit?) og Classic på vår F11, men det er oransj på sterkest som står på, det gir en rolig og sober atmosfære synes jeg. Kunne i alle fall velge det på F36 og F20. Og lilla, rosa, grønn og blå og oransje på Minien fra 2007.

Ja man kan som sagt velge flere farger, men av en eller annen grunn så liker jeg blå best. Kan også justere lysstyrken, og på bildene så fanger nok kamera opp lyset noe sterkere enn det er i virkeligheten :) Jeg synes ambient lys gir en veldig fin og behagelig atmosfære inni bilen når man kjører i mørket. Dette må man ha i en premiumbil og sånn sett synd at BMW går bort ifra det igjen

Skrevet
4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det er greit nok at dette, men for å være helt ærlig så er sånne kommenterer ganske unødvendige. Jeg er tykkhudet og tåler det men slike dustete bemerkninger kan få andre fra å legge ut bilder av bilene sine. Det er ikke alt som man tenker som er nødvendig å skrive, det tror jeg vi alle må tenke over i blant..meg inkludert 😀

Artig kommentar å lese fra selveste deg. Men bra å se du har litt selvinnsikt på slutten her :) 

Ellers er jeg en av de som liker godt ambient light i nyere biler og det tar seg godt ut i G05, sleng på krystall elementer så har man et meget luksuriøst interiør :D var en av mine favoritter i B&W anlegget med lys i, lekkert 

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...