Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

26 minutes ago, mslello said:

Her er dekkdimensjonene. 245/40-19 og 255/40-19. Så høyere sideprofil bak da.

Luftfjæring på bakaksel er standard ja.

 

image.png.a2101620d8abd4197155ebc1a485b8e2.png

 

Her ser en også at det ikke er selve 20" mix dimensjon som påvirker negativt rekkevidden, men Performance dekk, da samme merknad står på 19" med performance dekk også. Med det utseende M50 får med 868M og brede dekk hadde jeg ikke vært i tvil, hadde kostet på meg dette selv om rekkevidden hadde gått ned.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Idiotisk, ingenting galt i en EL-bil men den trenger ikke å late som om den er noe annet. Da blir det bare teit! 

Jeg er faktisk litt usikker jeg... Altså, eksostupper på en elbil er jo helt dust...men eksostupper er også noe som pynter veldig opp på en bil. Er jo derfor mange bilprodusenter velger å utstyre biler med fake eksosstuss. Du har en så bøst utformet bil som dette, så blir den litt tam uten to tøffe enderør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye lekre fargekombinasjoner folk velger her! 

Har lyst til å bestille selv, men må se den live først. Trenger i prinsippet bare ett sete så håper Bmw eller noen andre kommer med noe mindre/sportslig rimelig kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2021 den 20.19, StigJ skrev:

Selvfølgelig også med normale skilt og ikke EC. 

Alle disse i4 burde gå med vanlige skilter, av en eller annen merkelig grunn så ser det mer clean ut. Nå er jeg litt over snittet skiltnerd, men for meg så blir det litt sånn noldus med EC, EV, EK osv. Du ser liksom alle de andre teite elbilene med disse skiltene, i4 M50 fortjener bedre 😀

Men jeg er enig i at det høres litt sært ut 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...