Saltkjelen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Det har vært mange spekulasjoner og forsøk (?) på å lage i8 slik den burde vært fra fabrikk, men nå har altså selskapet BimmerNetwork og Dynamic Autowerx gått i gang sammen med flere andre samarbeidspartnere. De har planer om å produsere deler for salg over disk slik at flere også kan gjøre denne ombyggingen. Etter hva som blir sagt vil hybridsystemet fjernes og motoren monteres foran. i8 gikk opp noen hakk på interesseskalaen nå, kjenner jeg. Dette skal bli spennende å følge med på! Trevor Elam - BimmerNetwork BimmerNetwork - Facebook Marius2002, Rune-K, BimmerFan! og 8 andre reagerte på dette 10 1
StigJ Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Burde da i samme slengen kommet et kit for å bygge om til mindre flaue dører 😄 KMT og Øyvind L. reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Dette blir kult, har venta lenge på akkurat B58 swap av i8 😎 Dette blir helt klart bilen BMW burde ha bygget helt fra starten. Eneste jeg stusser på er hvorfor de vil ha motoren foran, hvorfor ikke bak for å opprettholde midt motor konseptet. Neste prosjekt ut bør være N73 i G70 7-serie 👍 BimmerFan! reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Jeg har aldri skjønt hvorfor så mange er kritisk til I8. i mine øyne så var det en kraftdemonstrasjon når den kom som viste verden hvor mye lenger framme BMW var på hybridteknologi enn alle andre. Det har de fulgt opp siden med andre hybridbiler som også fungerer veldig bra. Jeg synes Jeremy Clarksons oppsummering når han testet den sier alt. Jeg mener hvis man først skulle lage en supersportsbil i 2014 helt fra bunnen av så er det mye mer fremtidsrettet og lage en hybrid enn og ha en stor forbrenningsmotor, uansett hvordan man vrir og vender på det så er det gårsdagens teknologi. Det er vel ikke så mange som kritiserer denne https://en.wikipedia.org/wiki/Koenigsegg_Regera Det er jo også en hybrid. Endret 5 timer siden av Rune-K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå