GtiGtr Skrevet August 24 Skrevet August 24 (endret) Spottet litt biler på biltreff i Ørsta i dag 🤷 Nokon som kjenner igjen dette motorromet? Snapchat-541987930.mp4 Snapchat-717957880.mp4 Snapchat-1701823740.mp4 Endret August 24 av GtiGtr Ampera, Marius2002, Orjan og 12 andre reagerte på dette 12 3
Dusy Skrevet September 12 Skrevet September 12 Av en eller annen grunn fikk dette her meg til å glise på vei hjem fra vakt i dag tidlig. 10 grader en fredags morgen og taket nede. En som virkelig nyter livet på vei til jobb fupsaker, Marius2002, Orjan og 9 andre reagerte på dette 12
Ampera Skrevet September 12 Skrevet September 12 Dette var en grom bil når den kom på 80 tallet, ikke mange og se i dag. Mazda 323 GTR 4wd Finnes en 20-30 biler med 4x4, dette var en grom rallybil. Denne har jeg sett daglig de siste ukene parkert utenfor der jeg jobber. sveigis, Olaandref, sluquet og 13 andre reagerte på dette 16
sveigis Skrevet September 12 Skrevet September 12 18 minutter siden, Ampera skrev: Dette var en grom bil når den kom på 80 tallet, ikke mange og se i dag. Mazda 323 GTR 4wd Finnes en 20-30 biler med 4x4, dette var en grom rallybil. Denne har jeg sett daglig de siste ukene parkert utenfor der jeg jobber. Megatøft 😎
sluquet Skrevet September 12 Skrevet September 12 24 minutter siden, Ampera skrev: Dette var en grom bil når den kom på 80 tallet, ikke mange og se i dag. Mazda 323 GTR 4wd Finnes en 20-30 biler med 4x4, dette var en grom rallybil. Denne har jeg sett daglig de siste ukene parkert utenfor der jeg jobber. Kompis av meg hadde light-varianten, GTX. Den var utrolig morsom på snøføre! sveigis reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet September 15 Skrevet September 15 På Våler og kjørte løp i helga. Der var det mye lekkert! Historisk gjengen Wenås, nesten mer imponerende bo-fasiliteter enn redskap.. E90 i GT3 klassen Orjan, Ampera, Ingvaldsen og 6 andre reagerte på dette 9
Olaandref Skrevet Tirsdag kl. 18:06 Skrevet Tirsdag kl. 18:06 Fin E39 med kun to eiere og tilsynelatende rustfri rundt om, endatil dører så friske ut. Imponerende for en bil med nesten 350000 km. Weltzin, Peak, Werther og 6 andre reagerte på dette 9
Fredrik 90 Skrevet Onsdag kl. 19:10 Skrevet Onsdag kl. 19:10 På 30.9.2025 den 20.06, Olaandref skrev: Fin E39 med kun to eiere og tilsynelatende rustfri rundt om, endatil dører så friske ut. Imponerende for en bil med nesten 350000 km. Husker faktisk den lå til salgs for to tre år siden. Den var oppe til diskusjon her i Finn tråden, ganske unik tilstand med tanke på km standen. Veldig gledelig å se at den falt i hendene på noen som ville den godt 😀 Olaandref reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Onsdag kl. 19:26 Skrevet Onsdag kl. 19:26 Ja, hva skal man si? fupsaker og Olaandref reagerte på dette 2
EspenM3css Skrevet Onsdag kl. 19:29 Skrevet Onsdag kl. 19:29 (endret) 3 minutter siden, Dusy skrev: Ja, hva skal man si? En som vokste opp med Need For Speed Underground 2 ?😁 Endret Onsdag kl. 19:30 av EspenM3css . Dusy og fupsaker reagerte på dette 2
Rune-K Skrevet Onsdag kl. 20:02 Skrevet Onsdag kl. 20:02 34 minutter siden, Dusy skrev: Ja, hva skal man si? Som en legende i BMWccn pleier og si. En bakspoiler øker marktrykket tilsvarende vekten av spoileren. Dusy, Eystein Ose, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
BrokeBoi Skrevet Torsdag kl. 10:04 Skrevet Torsdag kl. 10:04 14 hours ago, Dusy said: Ja, hva skal man si? Tenker her at stillheten snakker for seg selv. Dusy reagerte på dette 1
awt Skrevet Torsdag kl. 11:37 Skrevet Torsdag kl. 11:37 Jeg savner litt dette "mangfoldet" jeg. Begynnelsen av 2000-tallet var det ikke helt uvanlig med en Toyota Avensis med tilsvarende utseende. Eller en Accord, eller en Mazda 626. Man fant alle mulige bilmerker utenfor Shell, og ingenting var rett eller feil. Nå er 90% av "rånebiler" en eller annen form for sliten 3-serie med M-sport. Unntaket er de bygdene der man treffer en og annen Volvo. Dusy, Ingvaldsen, Eystein Ose og 5 andre reagerte på dette 8
eivi91 Skrevet Torsdag kl. 13:21 Skrevet Torsdag kl. 13:21 1 hour ago, awt said: Jeg savner litt dette "mangfoldet" jeg. Begynnelsen av 2000-tallet var det ikke helt uvanlig med en Toyota Avensis med tilsvarende utseende. Eller en Accord, eller en Mazda 626. Man fant alle mulige bilmerker utenfor Shell, og ingenting var rett eller feil. Nå er 90% av "rånebiler" en eller annen form for sliten 3-serie med M-sport. Unntaket er de bygdene der man treffer en og annen Volvo. Helt enig, ser man ungdommene som stiller seg opp nå så er det fort fire stk. F30 på rekke. 😂 Da tenker jeg med meg selv at de ikke har så god fantasi. Men det er vel litt sånn i stilen ellers også i dag, med identiske boblejakker og midtskill-sveis. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Torsdag kl. 13:23 Skrevet Torsdag kl. 13:23 1 time siden, awt skrev: Jeg savner litt dette "mangfoldet" jeg. Begynnelsen av 2000-tallet var det ikke helt uvanlig med en Toyota Avensis med tilsvarende utseende. Eller en Accord, eller en Mazda 626. Man fant alle mulige bilmerker utenfor Shell, og ingenting var rett eller feil. Nå er 90% av "rånebiler" en eller annen form for sliten 3-serie med M-sport. Unntaket er de bygdene der man treffer en og annen Volvo. Enig og det til de grader . Før var der alt av merker og like mange meninger om hva slags bil som var best . Du sa fasiten her mtp bilene som står i rekker nå for tiden. En og annen sliten a4 eller C classe og dukker og opp. Orjan og Maxmek reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå