Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet

Dette var en grom bil når den kom på 80 tallet, ikke mange og se i dag. Mazda 323 GTR 4wd

Finnes en 20-30 biler med 4x4, dette var en grom rallybil.

Denne har jeg sett daglig de siste ukene parkert utenfor der jeg jobber.

20250819_081608.jpeg

20250819_112347.jpeg

Skrevet
18 minutter siden, Ampera skrev:

Dette var en grom bil når den kom på 80 tallet, ikke mange og se i dag. Mazda 323 GTR 4wd

20250819_081608.jpeg

20250819_112347.jpeg

Megatøft 😎

Skrevet
24 minutter siden, Ampera skrev:

Kompis av meg hadde light-varianten, GTX. Den var utrolig morsom på snøføre!

• 2 weeks later...
Skrevet
På 30.9.2025 den 20.06, Olaandref skrev:

Fin E39 med kun to eiere og tilsynelatende rustfri rundt om, endatil dører så friske ut. Imponerende for en bil med nesten 350000 km.

IMG_4593.jpeg

IMG_4588.jpeg

Husker faktisk den lå til salgs for to tre år siden. Den var oppe til diskusjon her i Finn tråden, ganske unik tilstand med tanke på km standen. Veldig gledelig å se at den falt i hendene på noen som ville den godt 😀

Skrevet

Jeg savner litt dette "mangfoldet" jeg. Begynnelsen av 2000-tallet var det ikke helt uvanlig med en Toyota Avensis med tilsvarende utseende. Eller en Accord, eller en Mazda 626. Man fant alle mulige bilmerker utenfor Shell, og ingenting var rett eller feil.

Nå er 90% av "rånebiler" en eller annen form for sliten 3-serie med M-sport. Unntaket er de bygdene der man treffer en og annen Volvo.

Skrevet
1 hour ago, awt said:

Jeg savner litt dette "mangfoldet" jeg. Begynnelsen av 2000-tallet var det ikke helt uvanlig med en Toyota Avensis med tilsvarende utseende. Eller en Accord, eller en Mazda 626. Man fant alle mulige bilmerker utenfor Shell, og ingenting var rett eller feil.

Nå er 90% av "rånebiler" en eller annen form for sliten 3-serie med M-sport. Unntaket er de bygdene der man treffer en og annen Volvo.

Helt enig, ser man ungdommene som stiller seg opp nå så er det fort fire stk. F30 på rekke. 😂 Da tenker jeg med meg selv at de ikke har så god fantasi. Men det er vel litt sånn i stilen ellers også i dag, med identiske boblejakker og midtskill-sveis.

Skrevet
1 time siden, awt skrev:

Enig og det til de grader .

Før var der alt av merker og like mange meninger om hva slags bil som var best .

Du sa fasiten her mtp bilene som står i rekker nå for tiden.

En og annen sliten a4 eller C classe og dukker og opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...