Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Fikk en velfortjent vask etter å ha kommet hjem fra bilferie i Europa. Blir noen sånne kattevasker når man er på tur, bare for å fjerne insekter og det værste 😀

Bare en liten måned nå så skal den ned på Autobahn igjen. Denne bilen går mer i utlandet enn den gjør her hjemme, det er søren meg ikke kødd en gang 😂

F3BF4788-B5AC-4C41-83F1-0858B38E2162.thumb.jpeg.712702abb6e741897b6abbbe70314948.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, mslello skrev:

Føles godt å få resatt bilen når man kommer hjem. Jeg bør seriøst vurdere å flytte ned mot sørlandet. Triveligere klima og kort vei til utlandet med bil. Det er jo så kjedelig med flyplasser!

Kan anbefales! 
Hilsen nordlending (kremt), klimaflyktning* 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mslello skrev:

Føles godt å få resatt bilen når man kommer hjem. Jeg bør seriøst vurdere å flytte ned mot sørlandet. Triveligere klima og kort vei til utlandet med bil. Det er jo så kjedelig med flyplasser!

Ja der sa du det, det å få "resatt" bilen etter en sånn tur er ganske digg 👍

Du er velkommen til landsdelen, det er alltid hyggelig med tilflyttere 😀 Det er veldig praktisk med nærheten til kontinentet, men vi som bor her nede vi misunner Danskene som bor enda nærmere. Vi må fortsatt ta den ferga på ett par tre timer, tror faktisk det hindrer mange. Det ser man når man kjører nedover, er helt sykt mye danske biler nedover i Europa kontra norske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...