Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

På tur alene hjem fra påskeferie, kone og barn tar hurtigbåten. Hadde aldri trodd en fullstappa F11 med 18" vinterhjul kunne ta svinger så på skinner og så uten form for krenging, så på skinner, så komfortabelt og så udramatisk som denne gjør. For et Kinderegg! Har nok kombinasjonen AD og ACS å takke for akkurat det. Snitthastighet på 80,0 km/t og forbruk på 0,77 over en times kjøring utover svingete vestlansveier er innafor. IMG_0966.thumb.jpeg.93eda706210242a48b576f42694c567d.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Stawky skrev:

Skitten brukis fikk sommerhjul i dag, den baki der venter enda på deler og nye hjul 👀
790058763_2024-04-0111_30_15.thumb.jpg.52b5a70a472a6326f1ce4e47e1cc528a.jpg

Kult å se deg på forumet igjen. Har du litt mer info om den bak der eller et bilde? Virker veldig kjent og kanskje den har vært min eller min bror sin tidligere.. 😏😅
 

edit: 

mulig jeg ikke har fått med at du er tilbake men husker deg og 330en godt fra for en del år siden. 

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Enes Yakici skrev:

Kult å se deg på forumet igjen. Har du litt mer info om den bak der eller et bilde? Virker veldig kjent og kanskje den har vært min eller min bror sin tidligere.. 😏😅
 

edit: 

mulig jeg ikke har fått med at du er tilbake men husker deg og 330en godt fra for en del år siden. 

Har ikke vært veldig aktiv de siste årene nei ^^ Det er nok så lett at det er den gode gammle 330en min fra sist 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Stawky skrev:

Har ikke vært veldig aktiv de siste årene nei ^^ Det er nok så lett at det er den gode gammle 330en min fra sist 😅 

Rått 😃 

Den hadde en kamerat av meg en stund etter deg. Godt å se den tilbake i dine hender igjen. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...