papertiger Skrevet Mars 28 Share Skrevet Mars 28 24 minutes ago, Fredrik 90 said: Når jeg spurte i innsjekken til danskebåten om å få en plass med litt klaring rundt bilen så var det ikke dette jeg så for meg 😂😂 Blir spennende å høre dine betraktninger rundt 45e på kontinentet. En god kompis var i Førde i går å hentet seg en Mineralhvit 45e ganske godt utstyrt, etter vurderinger av både etron, ny kinaSUV, etc. Virkelig mye bil for pengene i disse her om dagen. sveigis, Chris A, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 28 Share Skrevet Mars 28 God tur @Fredrik 90.😊😊 Tenker denne her er litt av en bil å reise på tur med ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 28 Share Skrevet Mars 28 Da var årets første kjøretur med noe som har lyd. Dette smaker til gjentakelse! Reef89, sveigis, Lars S og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 28 Share Skrevet Mars 28 Vurderer sterkt å legge om, men da kommer det garantert snø i neste uke... 😮💨 Hpi, Marius2002, Kolstad Jr. og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mars 28 Share Skrevet Mars 28 3 timer siden, K-E skrev: Vurderer sterkt å legge om, men da kommer det garantert snø i neste uke... 😮💨 Streifet så vidt den tanken selv i dag, men det er vel bare å vente ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemperen Skrevet Mars 28 Share Skrevet Mars 28 Sommerhjul på. Reef89, Kolstad Jr., Lars S og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 28 Share Skrevet Mars 28 Dro ut Z3en fra låven i dag etter 7 mnd opphold Det som er litt kjekt med Zedden er at uansett hvor lenge den står lagret urørt starter den alltid opp med en gang og går som den skulle vært ute på langtur dagen før. Det er faktisk en veldig grei og undervurdert egenskap med biler, og som gjør bilholdet mye enklere når de begynner å dra på åra. papertiger, hemperen, Ampera og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 29 Share Skrevet Mars 29 En som er klar for at M3’n snart er oppe og går, fått kjørt seg nå et halvt års tid. sveigis, wSax, Reef89 og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 29 Share Skrevet Mars 29 (endret) ✅Påskeferie del 1 - Suldalseid 🙌 Endret Mars 29 av papertiger Chris A, ///M-ini95, Marius2002 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 29 Share Skrevet Mars 29 Utrykket " En sminket gris er fortsatt en gris" følte jeg passet fint da jeg drev på med bilen 😅 Bilen trenger en runde PDR og lakk for å bli strøken, men blankt ble det 🤌 norbakken, uglefossen, sveigis og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 29 Share Skrevet Mars 29 Har spist noen mil med Autobahn nå, er virkelig en milsluker av rang dette her. Gått mye i 150-160 km/t i dag og da er den veldig komfortabel og stabil, men forbruket legger seg da noe høyt i forhold til hva jeg er vant med fra 540d. Ca 1,1 l per mil dog med noen turer over 200 km/t 👍😁 Marius2002, fupsaker, laffe og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mars 30 Share Skrevet Mars 30 Ikke min bil denne gangen , ikke enda iallefall 😄 Far på 83 er i Sarpsborg og henter flatpakket 30 tals pickup 🙄 Skal bli slik om en stund 😎 Marius2002, *MrB*, Lars S og 11 andre reagerte på dette 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 30 Share Skrevet Mars 30 Klar for handletur før idag : Olaandref, Ampera, hanssae og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mars 30 Share Skrevet Mars 30 2 timer siden, hanssae skrev: Ikke min bil denne gangen , ikke enda iallefall 😄 Far på 83 er i Sarpsborg og henter flatpakket 30 tals pickup 🙄 Skal bli slik om en stund 😎 Noe sier meg at det ikke er noe å si på ambisjonsnivået hans i hvert fall 👌😅 sveigis, Saltkjelen, hanssae og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mars 30 Share Skrevet Mars 30 Fikk ikke tid til å legge om dekk før påsketuren, men det er ikke SÅ nøye når felgene er like 😄 BimmerFan!, KKME30, Rita G og 11 andre reagerte på dette 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå