gnilb Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 (endret) Når luftfjæringa på F11n gir opp så må de gamle trå til. Meen de trives jo i salt 🤭 Hjul har igrunn mye å si på en gammel M5 🫣 Endret November 14 av gnilb norbakken, Fredrik 90, Markus E30 og 13 andre reagerte på dette 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 Da var vinterhjula på 🥲 Orjan, Ampera, gnilb og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind92 Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 Nyvasket og klar for helg og dekkskift! mossing 92, papertiger, laffe og 16 andre reagerte på dette 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 Ikke BMW, men ikke så ille denne heller😉 fint vær for en kjøretur i dag👍 papertiger, Ingen, BimmerFan! og 20 andre reagerte på dette 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 5 minutter siden, Lars S skrev: Ikke BMW, men ikke så ille denne heller😉 fint vær for en kjøretur i dag👍 Gratulere igjen! Deilig bil Lars S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 53 minutes ago, Lars S said: Ikke BMW, men ikke så ille denne heller😉 fint vær for en kjøretur i dag👍 Lufteturer i Hyggen er sjeldent feil! Grattis med nydelig skute, Lars! Lars S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 Når kobling og pistol på Nilfisken sier takk for seg, nyvoksa vinterhjul er lagt på og bilen er gravskitten, så får en ty til den beste selvvasken i Forus-omegn. fupsaker, Ingen, hanssae og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 Da var det slutt, sesongen for i år er over og Alpina er satt til vinterlagring. Her skal den stå og kose seg i 22 varmegrader hele vinteren 👍 KKME30, Reef89, papertiger og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 17 Share Skrevet November 17 Da var ContiSportcontact 7 tatt av og ContiVikingcontact 7 satt på. Reef89, Ampera, ehaugsnes og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 17 Share Skrevet November 17 2x X5 ute i havgapet. Var ute å kjørte litt lett offroad med en kompis, E70 og G05 står seg som de to beste X5 generasjonene i min bok 👍 fupsaker, papertiger, Lars89 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 17 Share Skrevet November 17 30 minutter siden, Fredrik 90 skrev: 2x X5 ute i havgapet. Var ute å kjørte litt lett offroad med en kompis, E70 og G05 står seg som de to beste X5 generasjonene i min bok 👍 At E70 er en fryktelig bra bil, har vi jo sagt her i flere år.. Ellers fascinerende å se hvor stor fronten på G05 er kontra E70 - som allerede er en ganske kraftig og massiv front. Flotte biler! Fredrik 90 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 17 Share Skrevet November 17 On 11/14/2024 at 3:45 PM, gnilb said: Når luftfjæringa på F11n gir opp så må de gamle trå til. Meen de trives jo i salt 🤭 Konge at du ikke er redd for å bruke gamle M-biler. Er så mange av de M5ene som står seg i hjel rundtomkring nå, så helt sheriff å se de langs veien slik som var "vanlig" for 20 år siden. Var ute og saltmarinerte Z3en 40 mil i dag også! laffe, Markus E30, fupsaker og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Tirsdag kl. 19:11 Share Skrevet Tirsdag kl. 19:11 Fin utsikt fra stua, saltfrie veier gjør det mulig å ha ren bil👍🏻 BimmerFan!, StigJ, laffe og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Onsdag kl. 08:33 Share Skrevet Onsdag kl. 08:33 Dagens middags bil😊: Barn og kone bestilte middag idag og jeg måtte være kokk senere. Isteden for å da ta en M57 bil ,var det likegreit å ta en 5 min tur med m30 bil som blir varm på tre minutter . ehaugsnes, Dusy, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 09:05 Share Skrevet Onsdag kl. 09:05 30 minutter siden, sveigis skrev: Dagens middags bil😊: Barn og kone bestilte middag idag og jeg måtte være kokk senere. Isteden for å da ta en M57 bil ,var det likegreit å ta en 5 min tur med m30 bil som blir varm på tre minutter . E34 har jeg alltid likt, men det siste året har jeg fått mer og mer lyst på en e34 sedan🥹 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå