///FredriK.S Skrevet Fredag kl. 19:42 Skrevet Fredag kl. 19:42 Da håper jeg at e53 kommer for salg😅 liffi, Iv3rs3n, ehaugsnes og 1 annen reagerte på dette 4
laffe Skrevet Fredag kl. 20:54 Skrevet Fredag kl. 20:54 Venabygdsfjellet i stedet for E6 slår sjelden feil.. liffi, papertiger, wSax og 6 andre reagerte på dette 9
FransEirik Skrevet Fredag kl. 21:57 Skrevet Fredag kl. 21:57 Har begynt smått med pulverlakk. Hiace stålfelger og navkopp som øving, og nye Calipere til m550d er i gang, ferdig sandblåst, venter på nye dekaler før jeg sprøyter de🙌 nb! Hiace felger var heftig korrodert, kun sandblåst her. Ikke pussa noe som helst for å utbedre ujevnheter, er tross alt hiace😌 fargen på felgene heter deutsche silver metallic og er svært likt på originalfargen liffi, Ampera, laffe og 7 andre reagerte på dette 10
liffi Skrevet i går, 07:11 Skrevet i går, 07:11 Marius2002, papertiger, Reef89 og 10 andre reagerte på dette 13
eivi91 Skrevet i går, 17:15 Skrevet i går, 17:15 (endret) Tørre veier og 12 plussgrader - da ble det en etterlengtet håndvask etterfulgt av latmannsvoks. 🤩 Satser på en skikkelig polering til våren, om man får overskudd og tid til det. 🫣 Endret i går, 17:16 av eivi91 Ampera, Reef89, Dusy og 9 andre reagerte på dette 12
Fredrik 90 Skrevet i går, 17:57 Skrevet i går, 17:57 Litt skjev fordeling av renholdet her 😅 Vi har vært i Oslo med X5en så 57 mil på motorvei i Januar setter sine spor 😬 Nå ble det bedre og OCDen har igjen blitt tilfredstilt 👍 sandersander, RNJ, Ampera og 10 andre reagerte på dette 13
///M-ini95 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Fridager fra jobb, brukes på jobb... 😬 Dusy, eivi91, Reef89 og 7 andre reagerte på dette 10
Eystein Ose Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden På 17.1.2025 den 22.57, FransEirik skrev: Har begynt smått med pulverlakk. Hiace stålfelger og navkopp som øving, og nye Calipere til m550d er i gang, ferdig sandblåst, venter på nye dekaler før jeg sprøyter de🙌 nb! Hiace felger var heftig korrodert, kun sandblåst her. Ikke pussa noe som helst for å utbedre ujevnheter, er tross alt hiace😌 fargen på felgene heter deutsche silver metallic og er svært likt på originalfargen Hvor kjøper du pulver? Og hvor mye trengs på et sett med hjul? (16x7.5 Hartge)
FransEirik Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 18 minutter siden, Eystein Ose skrev: Hvor kjøper du pulver? Og hvor mye trengs på et sett med hjul? (16x7.5 Hartge) Til nå har jeg brukt Jomashop, men tenkte å prøve Norbond etterhvert. Normalt 1-2kg, men disse var veldig små så jeg brukte bare 1kg😊 Eystein Ose reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Skal tro om dette er en fremtidig petrolhead KKME30, BimmerFan!, Dusy og 10 andre reagerte på dette 13
Eystein Ose Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ampera, eivi91, papertiger og 9 andre reagerte på dette 12
Markus E30 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Viktig å bruke vinteren til å sette i motor så man kan spinne piruetter til våren😎 M106 er en pen maskin! sveigis, Marius2002, Reef89 og 4 andre reagerte på dette 7
papertiger Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Gullhamsteren ble sist vaska når @StigJ la coating på den for 3 mnd siden 😬 beader bra etter en god håndvask! Også en god underspyling, klar for service og livets første PKK på torsdag. Endret 5 timer siden av papertiger Marius2002, sveigis, BimmerFan! og 8 andre reagerte på dette 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå