///FredriK.S Skrevet Fredag kl. 19:42 Skrevet Fredag kl. 19:42 Da håper jeg at e53 kommer for salg😅 liffi, ehaugsnes, Kolstad Jr. og 1 annen reagerte på dette 4
laffe Skrevet Fredag kl. 20:54 Skrevet Fredag kl. 20:54 Venabygdsfjellet i stedet for E6 slår sjelden feil.. Reef89, Kolstad Jr., wSax og 7 andre reagerte på dette 10
FransEirik Skrevet Fredag kl. 21:57 Skrevet Fredag kl. 21:57 Har begynt smått med pulverlakk. Hiace stålfelger og navkopp som øving, og nye Calipere til m550d er i gang, ferdig sandblåst, venter på nye dekaler før jeg sprøyter de🙌 nb! Hiace felger var heftig korrodert, kun sandblåst her. Ikke pussa noe som helst for å utbedre ujevnheter, er tross alt hiace😌 fargen på felgene heter deutsche silver metallic og er svært likt på originalfargen ///M-ini95, Marius2002, Dusy og 7 andre reagerte på dette 10
liffi Skrevet Lørdag kl. 07:11 Skrevet Lørdag kl. 07:11 m-blå, Marius2002, papertiger og 10 andre reagerte på dette 13
eivi91 Skrevet Lørdag kl. 17:15 Skrevet Lørdag kl. 17:15 (endret) Tørre veier og 12 plussgrader - da ble det en etterlengtet håndvask etterfulgt av latmannsvoks. 🤩 Satser på en skikkelig polering til våren, om man får overskudd og tid til det. 🫣 Endret Lørdag kl. 17:16 av eivi91 Reef89, Ampera, Slavearbeider'n og 9 andre reagerte på dette 12
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 17:57 Skrevet Lørdag kl. 17:57 Litt skjev fordeling av renholdet her 😅 Vi har vært i Oslo med X5en så 57 mil på motorvei i Januar setter sine spor 😬 Nå ble det bedre og OCDen har igjen blitt tilfredstilt 👍 ///M-ini95, Marius2002, Dusy og 10 andre reagerte på dette 13
///M-ini95 Skrevet Lørdag kl. 21:56 Skrevet Lørdag kl. 21:56 Fridager fra jobb, brukes på jobb... 😬 ahj, Marius2002, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10
Eystein Ose Skrevet Lørdag kl. 22:03 Skrevet Lørdag kl. 22:03 På 17.1.2025 den 22.57, FransEirik skrev: Har begynt smått med pulverlakk. Hiace stålfelger og navkopp som øving, og nye Calipere til m550d er i gang, ferdig sandblåst, venter på nye dekaler før jeg sprøyter de🙌 nb! Hiace felger var heftig korrodert, kun sandblåst her. Ikke pussa noe som helst for å utbedre ujevnheter, er tross alt hiace😌 fargen på felgene heter deutsche silver metallic og er svært likt på originalfargen Hvor kjøper du pulver? Og hvor mye trengs på et sett med hjul? (16x7.5 Hartge)
FransEirik Skrevet Lørdag kl. 22:24 Skrevet Lørdag kl. 22:24 18 minutter siden, Eystein Ose skrev: Hvor kjøper du pulver? Og hvor mye trengs på et sett med hjul? (16x7.5 Hartge) Til nå har jeg brukt Jomashop, men tenkte å prøve Norbond etterhvert. Normalt 1-2kg, men disse var veldig små så jeg brukte bare 1kg😊 Eystein Ose reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet i går, 10:47 Skrevet i går, 10:47 Skal tro om dette er en fremtidig petrolhead papertiger, Skulebollen, Tony Soprano og 12 andre reagerte på dette 15
Eystein Ose Skrevet i går, 11:53 Skrevet i går, 11:53 Marius2002, eivi91, papertiger og 10 andre reagerte på dette 13
Markus E30 Skrevet i går, 14:43 Skrevet i går, 14:43 Viktig å bruke vinteren til å sette i motor så man kan spinne piruetter til våren😎 M106 er en pen maskin! Marius2002, KKME30, eivi91 og 4 andre reagerte på dette 7
papertiger Skrevet i går, 15:10 Skrevet i går, 15:10 (endret) Gullhamsteren ble sist vaska når @StigJ la coating på den for 3 mnd siden 😬 beader bra etter en god håndvask! Også en god underspyling, klar for service og livets første PKK på torsdag. Endret i går, 15:18 av papertiger StigJ, Marius2002, Reef89 og 9 andre reagerte på dette 11 1
papertiger Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ekstra shot av i3 i stilige omgivelser, får fargen bra fram 👌🏻 Dagens vask av F11 vitner om at Prickbort hadde mye å jobbe med 😅 såg ut som dieselsøl rundt hele bilen etterpå 😬 eivi91, sveigis, Dusy og 4 andre reagerte på dette 7
ehaugsnes Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden På 17.1.2025 den 20.22, Kolstad Jr. skrev: Da var stafettpinnen gitt videre til @ehaugsnes 🥺🥺 Steike god bil, men garasjen og gårsdsplassen er full, så e65'n fikk raskt et nytt hjem. Skal vel lete lenge etter bedre overtaker!🤩👌 Blir spennende å følge denne videre her inne. Det stemmer! Ubehagelig tur på tur opp (storm og propellfly😆), men veldig behagelig tur ned. Behagelig selger også, Egil anbefales😎 skal oppdatere tråden min med denne fremover. Endelig e65😍 har vaska begge bilene idag. Nå har jeg 3 stk biler som står i kø for og komme på bukken, så det skal oppdateres fremover. Men e65 er noe for seg selv! sveigis, papertiger, BimmerFan! og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå