sveigis Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 1 time siden, *MrB* skrev: Ute i dagslys for første gang på 5 mnd. Ja denne ser nydelig ut og fantastisk å se e39 M5 i sånn stand ❤️ *MrB* reagerte på dette 1
eivi91 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden I går og i dag har E70en fått seg litt pleie. 😊 ZF servicesett: Ny olje til differ og fordelingskasse: Mechatronic’en nede for bytte av sleeves: Bunnpanna hadde ikke vært skiftet før på denne. Men når det lokale verkstedet fikk seg ny maskin for å flushe girkasser, så var denne bilen demo for denne, så oljen har vært byttet tidligere. Genialt å bruke pumpekanne for å fylle girkassen med olje: Kjekk oljesprøyte fra Biltema: Avsluttet også med nytt dieselfilter: Til slutt ble det flashet XHP Stage 3 tune, og det ble som en ny bil. 🥳 EspenM3css, *MrB*, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6
*MrB* Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 1 hour ago, Skulebollen said: Den såg latterlig pen ut! Har du en tråd på denne? Ingen tråd. Jeg er ikke så flink å legge ut løpende info. Men bilen er fin ja. Om jeg får si det selv. 1 hour ago, papertiger said: Deilig deilig bil! Føyer meg inn i rekka her, er det på tide at du deler innholdet i garasjen din? Du har jo en snasen 530d også, men E39 M5, for en bil. Disse er på lista mi! Som nevnt over er jeg ikke så flink på å dele info. Synes vel ikke selv at garasjen er spennende nok heller. Bilene er jo en ting, men det skjer liksom ikke allverden fra dag til dag. Eller uke for uke. Men hvem vet. Kanskje en dag... 🙂 Marius2002 reagerte på dette 1
KKME30 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Når man finner en e70 langt bak på parkerings plassen alene så får man gi den litt e70 selskap😅 Endret 7 timer siden av KKME30 EspenM3css reagerte på dette 1
FransEirik Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden På 18.2.2025 den 14.48, Saltkjelen skrev: Luftet veteranbilen i dag. Hva senk har du? kan godt være jeg kopierer deg på vinterhjula! 😝
awt Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har dette beistet en ukes tid. 🙃 ehaugsnes reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå