Dusy Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Blir en del avspylinger med travle dager, men da er det jammen godt med keramisk coating som gjør den ren på 1 2 3 Bikkja godkjenner resultatet også 😅 Må si det alltid gledes til å ratte denne hver eneste gang. En bil med mer splitta personlighet skal man lete lenge etter. Endret 18 timer siden av Dusy sveigis, Ampera, m-blå og 7 andre reagerte på dette 10
Skulebollen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Til og kun vere "kjipe" 18" så syns jeg faktisk det er ganske kledelige vinterfelger.. #makesølvgreatagain KireS, Saltkjelen, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9
Lars S Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 2 timer siden, Skulebollen skrev: Til og kun vere "kjipe" 18" så syns jeg faktisk det er ganske kledelige vinterfelger.. #makesølvgreatagain Flotte biler og fine omgivelser. Hvordan gikk det; stemte det at bredden i baksetet i G81 er større enn G31, prøvd med 3 barn i baksetet på G81?
m-blå Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 19» vintersko på og slutt på teinesesong🦞🦀 Ampera, Dusy, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5
Skulebollen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden @LarsS Det gikk som fryktet.. M3en ble for ren etter den grundige vasken jeg tok, så har ikke hatt hjerte til og bruke den noe særlig🙈🤭 Så har ikke testet enda😅 Lars S reagerte på dette 1
Rita G Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Antagelig siste berøringsvask på en stund. Måtte benytte sjansen når det var mildt og sol, til tross for julebord i går kveld 😆 Litt seigt å vaske bil da, men godt å få det gjort 😅👌 Snagg30, Lars S, BrokeBoi og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå