ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 16:38 Skrevet Onsdag kl. 16:38 Innså idag at jeg har nesten lik midtkonsoll foran og bak i bilen😎😂 dagens rareste flex Tony Soprano, Saltkjelen, fupsaker og 13 andre reagerte på dette 16
papertiger Skrevet Fredag kl. 14:01 Skrevet Fredag kl. 14:01 Aleneparkering i Stavanger. Fikk godt og akseptabelt selskap alene etter kort stund BimmerFan!, Ampera, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10
awt Skrevet Fredag kl. 14:12 Skrevet Fredag kl. 14:12 Kan ikke fordra innkjørselen på det stedet der. Er glad hver gang jeg kommer gjennom med inntakte felger. 😬
m-blå Skrevet Fredag kl. 16:08 Skrevet Fredag kl. 16:08 sveigis, Espen.st, BimmerFan! og 12 andre reagerte på dette 15
liffi Skrevet Fredag kl. 19:56 Skrevet Fredag kl. 19:56 Arbeidshest.. skulle egentlig ta E34’n men var strøm tom. Tror F11 var et bedre valg uansett da det ble en 200++ kilo baki Reef89, eivi91, gnilb og 11 andre reagerte på dette 14
ehaugsnes Skrevet Søndag kl. 21:12 Skrevet Søndag kl. 21:12 Endelig blei det csl-hjul på m3’n😊 liten motivasjonsboost til og begynne på den som har stått på stedet hvil i flere mnd’er nå😅 papertiger, mr.pingu, Tore Høgvold og 22 andre reagerte på dette 25
Espen.st Skrevet Søndag kl. 21:33 Skrevet Søndag kl. 21:33 Csl felger slår aaldri feil😍 ehaugsnes reagerte på dette 1
StigJ Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden På 5.12.2025 den 15.01, papertiger skrev: Aleneparkering i Stavanger. Fikk godt og akseptabelt selskap alene etter kort stund Måtte kline seg oppi selv om det var masse andre ledige plasser ja... 🤯 Kjører alltid helt til topps når jeg parkerer der. Som regel masse ledig der oppe og får som regel stå i fred. 12 timer siden, ehaugsnes skrev: Endelig blei det csl-hjul på m3’n😊 liten motivasjonsboost til og begynne på den som har stått på stedet hvil i flere mnd’er nå😅 Perfekt valg av hjul! 😍 fupsaker, sveigis og ehaugsnes reagerte på dette 3
papertiger Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 14 minutes ago, StigJ said: Måtte kline seg oppi selv om det var masse andre ledige plasser ja... 🤯 Kjører alltid helt til topps når jeg parkerer der. Som regel masse ledig der oppe og får som regel stå i fred. På toppen av et parkeringshus med himmelen som tak, med lokasjon i vannkanten nærmest fiskebåtene, er det én ting bilen ikke får være i fred for, og det er måkene. Det er grunn nok for meg for å parkere under tak . Jeg regner faktisk med at X6'en parkerte nærmest meg for å skape mer avstand til en evt. Yaris eller Rav4 som typisk parkerer rett ved siden av slike biler som vi har, og ikke bryr seg om de er borti. Det kan jeg leve med. #fellesinteresser. fupsaker reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 47 minutes ago, papertiger said: På toppen av et parkeringshus med himmelen som tak, med lokasjon i vannkanten nærmest fiskebåtene, er det én ting bilen ikke får være i fred for, og det er måkene. Det er grunn nok for meg for å parkere under tak . Jeg regner faktisk med at X6'en parkerte nærmest meg for å skape mer avstand til en evt. Yaris eller Rav4 som typisk parkerer rett ved siden av slike biler som vi har, og ikke bryr seg om de er borti. Det kan jeg leve med. #fellesinteresser. Jeg gjør noen gang det sammen om det er ikke så mye ledig plass å finne, da prøver jeg å finne en bil som ser ut å bli tatt være på. Unngå som oftest parkere ved siden av Japanske biler. papertiger og fupsaker reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå