Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke fordra innkjørselen på det stedet der. Er glad hver gang jeg kommer gjennom med inntakte felger. 😬

Skrevet
På 5.12.2025 den 15.01, papertiger skrev:

Aleneparkering i Stavanger. Fikk godt og akseptabelt selskap alene etter kort stund :) 

IMG_8979.thumb.jpeg.48f3f294605cbab3acdaaad7b3f113db.jpeg

IMG_8980.thumb.jpeg.5e7c2cff26a40f35cfbc6afd58e95579.jpeg

Måtte kline seg oppi selv om det var masse andre ledige plasser ja... 🤯
Kjører alltid helt til topps når jeg parkerer der. Som regel masse ledig der oppe og får som regel stå i fred. 

12 timer siden, ehaugsnes skrev:

Endelig blei det csl-hjul på m3’n😊 liten motivasjonsboost til og begynne på den som har stått på stedet hvil i flere mnd’er nå😅 

IMG_4406.jpeg

IMG_4404.jpeg

Perfekt valg av hjul! 😍

Skrevet
14 minutes ago, StigJ said:

Måtte kline seg oppi selv om det var masse andre ledige plasser ja... 🤯
Kjører alltid helt til topps når jeg parkerer der. Som regel masse ledig der oppe og får som regel stå i fred. 

På toppen av et parkeringshus med himmelen som tak, med lokasjon i vannkanten nærmest fiskebåtene, er det én ting bilen ikke får være i fred for, og det er måkene. Det er grunn nok for meg for å parkere under tak :).

Jeg regner faktisk med at X6'en parkerte nærmest meg for å skape mer avstand til en evt. Yaris eller Rav4 som typisk parkerer rett ved siden av slike biler som vi har, og ikke bryr seg om de er borti. :D Det kan jeg leve med. #fellesinteresser.

Skrevet
47 minutes ago, papertiger said:

På toppen av et parkeringshus med himmelen som tak, med lokasjon i vannkanten nærmest fiskebåtene, er det én ting bilen ikke får være i fred for, og det er måkene. Det er grunn nok for meg for å parkere under tak :).

Jeg regner faktisk med at X6'en parkerte nærmest meg for å skape mer avstand til en evt. Yaris eller Rav4 som typisk parkerer rett ved siden av slike biler som vi har, og ikke bryr seg om de er borti. :D Det kan jeg leve med. #fellesinteresser.

Jeg gjør noen gang det sammen om det er ikke så mye ledig plass å finne, da prøver jeg å finne en bil som ser ut å bli tatt være på. Unngå som oftest parkere ved siden av Japanske biler. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...