Skulebollen Skrevet Lørdag kl. 15:34 Skrevet Lørdag kl. 15:34 Vinterbilen som ikke blir brukt fordi det er vinter ( mye salt, null snø ) inn for en liten interiørshine fupsaker, Paulus, Ron788m og 17 andre reagerte på dette 18 2
Snagg30 Skrevet Lørdag kl. 16:43 Skrevet Lørdag kl. 16:43 1 time siden, Skulebollen skrev: Vinterbilen som ikke blir brukt fordi det er vinter ( mye salt, null snø ) inn for en liten interiørshine Så kaldt hos dere? 10+ her nå og meldt det i over 1 uke frem i tid. Det blir nok vinterlagring vol6 på meg for i år
Skulebollen Skrevet Lørdag kl. 16:57 Skrevet Lørdag kl. 16:57 9 minutter siden, Snagg30 skrev: Så kaldt hos dere? 10+ her nå og meldt det i over 1 uke frem i tid. Det blir nok vinterlagring vol6 på meg for i år 5-6 grader, da saltes det 🙃 Har ikke sett tørr veg inni fjorden her siden starten av september/oktober en gang.. Så givende og vaske bil.. 🥲 Må legge inn kjøreforbud hos fruen i helgene for at bilene skal få ett par dager etter vask vertfall 😅 Snagg30 og fupsaker reagerte på dette 1 1
GreenE36Cab Skrevet Lørdag kl. 17:33 Skrevet Lørdag kl. 17:33 33 minutter siden, Skulebollen skrev: 5-6 grader, da saltes det 🙃 Det er jo flott.. Men er ikke det litt i overkant? Om ikke det er nattefrost er det ikke nødvendig.. Ikke blir det underkjølt regn heller i den hypotetiske situasjonen med 5-6 grader og ikke nattefrost Strør de med grus er jo det en mulighet.. Men når det er 5+ grader..
M-jakob Skrevet Søndag kl. 09:03 Skrevet Søndag kl. 09:03 Oppholdsvær må utnyttes 😉 sveigis, mslello, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7
papertiger Skrevet Søndag kl. 09:27 Skrevet Søndag kl. 09:27 18 hours ago, hanssae said: Det er Drivei nn Carwash i Haugesund ,ligger ved OBS på Raglamyr 😊 Anbefales 👍 Det er samme bedrift som nå har en stor selvvask under bygging på Forus langs Solasplitten v/Sven Kvia, i samme nybygg med Ruyters. hanssae reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Søndag kl. 13:38 Skrevet Søndag kl. 13:38 Beauty 🤭 and the beast Litt overrasket og skuffet over at i3 med vinterhjul faktisk er styggere i S versjon Lars S, papertiger, fupsaker og 13 andre reagerte på dette 16
liffi Skrevet Søndag kl. 21:47 Skrevet Søndag kl. 21:47 Ampera, BimmerFan!, Skulebollen og 10 andre reagerte på dette 12 1
Eystein Ose Skrevet Mandag kl. 07:50 Skrevet Mandag kl. 07:50 papertiger, Saltkjelen, Tony Soprano og 10 andre reagerte på dette 13
hanssae Skrevet Mandag kl. 10:20 Skrevet Mandag kl. 10:20 Over boknafjorden i dag 😊 Klar ferdig gå . . . 🙄😎 Lars S, Kolstad Jr., Reef89 og 12 andre reagerte på dette 12 3
StigJ Skrevet Mandag kl. 10:27 Skrevet Mandag kl. 10:27 @hanssae regner med volvoen vant siden hen sitter klar mens du suller med å ta bilder hanssae, KMT, Espen.st og 6 andre reagerte på dette 9
MagnusAG99 Skrevet i går, 00:12 Skrevet i går, 00:12 Pappa var på den årlige julekaffen med gamle skvadronen sin på Rygge idag, måtte bare ta et bilde haha. Jeg visste det var en F-5 statue der, men jeg husket ikke at den stod rett ved bommen... But who can blame me, jeg har ikke vært inne på Rygge siden pappa var aktiv i luftforsvaret og hadde meg med på jobb. Saltkjelen, Marius2002, liffi og 8 andre reagerte på dette 11
Fredrik 90 Skrevet i går, 09:35 Skrevet i går, 09:35 Jeg må innrømme at jeg ikke har satt Alpina til vinterlagring ennå, det er så mildt fortsatt at på dager hvor det ikke regner så bruker jeg den litt ennå 😬 Men så lenge det ikke er salt eller strødd på veiene så er det jo litt for galt å sette den bort. Saltkjelen, ahj, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7
Skulebollen Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Om noen lurte på hvorfor kona har fått seg i3 igjen... Legg merke til den snedige stripa på bakskjermen av Aurisen, og at vedkommende faktisk valgte og rygge seg inn, slik at det skulle vere umulig og late opp døren uten og trykke den inni m3en🙃 Snapchat-194340736.mp4 Så møttes vi i Stryn og byttet bil så jeg kom meg til Ørsta for litt handel. Parkerte langt unna med 4 ledige felt på hver side! Sprang raskt inn og ut av butikk, meeeeen joda Endret 19 timer siden av Skulebollen Markus E30, Rita G, Lars S og 5 andre reagerte på dette 4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå