liffi Skrevet Februar 16 Skrevet Februar 16 Etter en liten tur til Halden i helgen så er det godt å få av salt og drit kan legge ved et lite bilde av en Bmw også så det hører tråden til. Fikk vasket konebilen ( bilen kona bruker ) i stad også BimmerFan!, m-blå, *MrB* og 13 andre reagerte på dette 16
Eystein Ose Skrevet Februar 17 Skrevet Februar 17 Mye snø, lite paller papertiger, m-blå, mslello og 12 andre reagerte på dette 15
Dusy Skrevet Februar 18 Skrevet Februar 18 (endret) Ble brått en tur til London for å delta i begravelse til min bestefar..satser på at bilen står trygt her på uteparkeringen til Gardermoen Endret Februar 18 av Dusy Patryck, *MrB*, BrokeBoi og 17 andre reagerte på dette 18 2
Saltkjelen Skrevet Februar 18 Skrevet Februar 18 Ampera, BrokeBoi, BMWE39turbo og 29 andre reagerte på dette 32
316 Skrevet Februar 18 Skrevet Februar 18 1 time siden, Saltkjelen skrev: Meget snasen bil, både farge og felger 😍 m-blå og Saltkjelen reagerte på dette 1 1
Lars S Skrevet Februar 18 Skrevet Februar 18 Espen.st, Kolstad Jr., KMT og 26 andre reagerte på dette 29
liffi Skrevet Fredag kl. 18:27 Skrevet Fredag kl. 18:27 Var godt å få av litt salt på denne stakkaren Marius2002, eivi91, Orjan og 12 andre reagerte på dette 15
papertiger Skrevet Lørdag kl. 13:13 Skrevet Lørdag kl. 13:13 Ankommet Vågsli, etter store deler av turen i frustrasjon over alle som bedriver saktekjøring på nydelig føre 😂 Reef89, Marius2002, Saltkjelen og 23 andre reagerte på dette 26
*MrB* Skrevet Lørdag kl. 19:40 Skrevet Lørdag kl. 19:40 Etterlengtet vask på konetrallen, og en aldrende kar i bakgrunnen, som kun slipper ut når det er tørt og saltfritt. Fått avfukter i garasjen i vinter, forresten. Fatter ikke at jeg ikke tok den investeringen tidligere. Dramatisk mye bedre forhold for verktøy, tekstiler og aldrende doninger. Lars89, KMT, Espen.st og 14 andre reagerte på dette 17
Heik80 Skrevet Søndag kl. 17:18 Skrevet Søndag kl. 17:18 Stuk 😎😍 *MrB*, Marius2002, Kolstad Jr. og 14 andre reagerte på dette 17
liffi Skrevet Søndag kl. 19:13 Skrevet Søndag kl. 19:13 Passe på så ikke E34’n fryser papertiger, mslello, *MrB* og 8 andre reagerte på dette 11
Skulebollen Skrevet i går, 21:11 Skrevet i går, 21:11 (endret) Vanskelig og slutte og demontere når man først er begynt 🤔 Endret i går, 21:11 av Skulebollen KMT, Lars S, Heik80 og 10 andre reagerte på dette 13
Fredrik 90 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Jeg må si Kamikaze Zipang keramisk coating leverer varene. Kosta heroin på en en stor bil som X5 men verd hver bidige krone for sånne som meg. Hittil i år har bilen blitt håndvasket en gang, det var 20/1. Ellers bare spyle, Surfex 1:10 og spyle før man avslutter med å tørke med luft. Bilen blir 95% ren uten å røre lakken! sveigis, Ampera, Fahad og 7 andre reagerte på dette 10
*MrB* Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Endelig vær til at gamlefar kunne få seg en oppstart og trille noen meter ned i gaten. Måtte radbrekke kamerainnstillinger på min ikke akkurat nye mobil, for det er jo fortsatt mørkt og trist ute. Endret 4 timer siden av *MrB* ///M-ini95, Saltkjelen, Espen.st og 6 andre reagerte på dette 9
Lars89 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Blir mye av dette for tiden. Gull med abonnement Reef89, Saltkjelen og Dusy reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå