Fredrik 90 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Da var V8 vogna ute av vinterdvalen for i år, fy f…. nå var det digg å kjøre gammal BMW igjen 🤩 Endret 5 timer siden av Fredrik 90 ehaugsnes, RNJ, Patryck og 10 andre reagerte på dette 13
Espen.st Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Klargjøring før eu kontroll, skifte høy og lav signal tute Ampera, BMWE39turbo, Dusy og 4 andre reagerte på dette 7
sveigis Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ingen tvil om hva som gjelder her . Familieselskap hos meg så går det i Opel og Bmw 😊 To av de andre bilene Opel og Bmw står på naboens parkering : Ampera, BMWE39turbo, Patryck og 1 annen reagerte på dette 4
Robkill Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ikke mange ukene til sommerdekkene kommer på. Men vinterfelgene er fortsatt helt ålreit 😌 Ampera, papertiger, Lars S og 4 andre reagerte på dette 7
Fredrik 90 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 1 time siden, sveigis skrev: Ingen tvil om hva som gjelder her . Familieselskap hos meg så går det i Opel og Bmw 😊 To av de andre bilene Opel og Bmw står på naboens parkering : Nye Astra? Det er faktisk en ganske fin bil, kommer også som elbil ser jeg. Forbasket at ikke folk kan velge litt andre biler enn kun Model 3 i dette segmentet…hadde vært deilig med litt variasjon i bilparken. Endret 1 time siden av Fredrik 90 papertiger og sveigis reagerte på dette 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå