sveigis Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Fikk tilsendt dette fra gårsdagens lille treff : ///M-ini95, Dusy, KMT og 6 andre reagerte på dette 9
Olaandref Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Kom Mai du skjønne milde… fupsaker, *MrB*, papertiger og 3 andre reagerte på dette 1 1 1 3
sveigis Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 16 minutter siden, Olaandref skrev: Kom Mai du skjønne milde… Usj ..
Olaandref Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 1 minutt siden, sveigis skrev: Usj .. Ja, for bare noen dager siden var det 19+ her
*MrB* Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Mellom sluddbygene. Skuer ut mot Greenpeace sin yndling om dagen: Petrojarl Rosebank. papertiger, sveigis, KMT og 4 andre reagerte på dette 7
Olaandref Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 12 minutter siden, *MrB* skrev: Mellom sluddbygene. Skuer ut mot Greenpeace sin yndling om dagen: Petrojarl Rosebank. Penger i sikte 🤩
fupsaker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 22 minutter siden, *MrB* skrev: Mellom sluddbygene. Skuer ut mot Greenpeace sin yndling om dagen: Petrojarl Rosebank. Den har jeg levert en hel haug av utstyr til.
Ampera Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glede ved hver kjøretur! *MrB*, papertiger, Skulebollen og 4 andre reagerte på dette 7
papertiger Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 12 minutes ago, fupsaker said: Den har jeg levert en hel haug av utstyr til. Ditto, vi har også levert en god utstyrspakke til den et konfliktfylt prosjekt for den britiske stat. fupsaker reagerte på dette 1
fupsaker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 47 minutter siden, papertiger skrev: Ditto, vi har også levert en god utstyrspakke til den et konfliktfylt prosjekt for den britiske stat. Jeg har stått for mye av det IT-tekniske, du for noe helt annet enn jeg leverer. Og @magneten overvåker elektrikerarbeidet. En skikkelig Bimmers-båt der altså.
Fredrik 90 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 time siden, fupsaker skrev: Jeg har stått for mye av det IT-tekniske, du for noe helt annet enn jeg leverer. Og @magneten overvåker elektrikerarbeidet. En skikkelig Bimmers-båt der altså. Det er faktisk litt kult å tenke på da 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå