Lars89 Skrevet i går, 17:26 Skrevet i går, 17:26 Nådde 123456km i går. Må tørkes støv ser jeg 😆 BrokeBoi, papertiger, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6
Mr Mykland Skrevet i går, 19:13 Skrevet i går, 19:13 (endret) På 23.4.2026 den 15.42, Ingvaldsen skrev: M539 kjøpte nylig disse nye, husker ikke om det var lemførder eller med bmw logo. Sjekk project marsielle på jutub Endret i går, 19:14 av Mr Mykland
Snagg30 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Ingen steder har fått meg til å bruke mer penger en bimmers, enten det er unødvendig mye skinn inspirert av @Saltkjelen og @Ampera og i 2021 skulle jeg bare en liten tur på Våler banen med familie bilen vår X3M’n etter et innlegg fra @Skulebollen, siden den tid har det blitt et par bane biler og noen Europa turer med mer. Markus E30, mslello, Tony Soprano og 15 andre reagerte på dette 15 3
Saltkjelen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Bimmers er et herlig (dyrt) sted, @Snagg30! Dusy og Markus E30 reagerte på dette 2
ahj Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 1 time siden, Saltkjelen skrev: Bimmers er et herlig (dyrt) sted, @Snagg30! Akkurat slik det skal være!
BrokeBoi Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden @Snagg30 Du hadde fint klart å bruke omtrent like mye penger på bil uten bimmers, for det er absolutt ingen her inne som har skiftet bil like ofte som deg💀 Heldigvis er bil noe av det bedre man kan "sløse" penger på. mr.pingu og Snagg30 reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Bimmers dyrt? Kjøpte denne for 18 000,- for 15 år siden, kjører den fortsatt 😂 sveigis og mr.pingu reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 5 minutes ago, Fredrik 90 said: Bimmers dyrt? Kjøpte denne for 18 000,- for 15 år siden, kjører den fortsatt 😂 Tror ikke man får kjøpt noe sånt for samme pengene i dag 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå