Olaandref Skrevet i går, 20:19 Skrevet i går, 20:19 1 minutt siden, jonas1/// skrev: Lakkert toppdeksel i daytonaviolet med matt klarlakk oppå krympelakk, synes det ble en ryddig liten detalj i motorrommet 😀 E36 i Daytona er 10/10 for min del 🤩 Skulebollen, Stawky, Øyvind L. og 2 andre reagerte på dette 5
Olaandref Skrevet i går, 20:21 Skrevet i går, 20:21 Fine forhold for en kjøretur i kveld 🤩 Markus E30, Reef89, GtiGtr og 17 andre reagerte på dette 20
Markus E30 Skrevet i går, 20:30 Skrevet i går, 20:30 Turbo begge to, men kun en har keramiske bremser🤭 Snagg30, Ampera, Reef89 og 20 andre reagerte på dette 23
Ingvaldsen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden JMossige, ///M-ini95, Paulus og 15 andre reagerte på dette 18
RF91 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden E ikkje mykje so e sikkert her i livet utanom skatt, døden og rot i gamle kjellara. Marius2002, FransEirik, mr.pingu og 11 andre reagerte på dette 6 8
GtiGtr Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Du kunne no fyllt opp hengeren når du først skal levere på bossen vel? 😛 Markus E30, FransEirik og Olaandref reagerte på dette 3
RF91 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 5 minutter siden, GtiGtr skrev: Du kunne no fyllt opp hengeren når du først skal levere på bossen vel? 😛 Som mann so veit eg at å måtta ta to tura e nederlag 😄 Marius2002 og GtiGtr reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 2 minutter siden, RF91 skrev: Som mann so veit eg at å måtta ta to tura e nederlag 😄 Marius2002 og RF91 reagerte på dette 2
ehaugsnes Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden E65 selges, stått på gras i 10 minutter så er nok pill råtten under. Best og holde seg unna ///M-ini95, Dusy, sveigis og 5 andre reagerte på dette 8
FransEirik Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nydelig bil. Blitt veldig bra alt du har gjort med den!
Skulebollen Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Når man sitter litt bedugget på campingplassen og ser på sin g31. Helt utrolig hvor velproporsjonert og gjennomført linjene er. Spesielt med senk og noen like flotte HRE hjul. Det er utrolig trist og tenke på at alt som er produsert etter G serien til Bmw er bak mål.. Og det kommer aldri til og bli slik igjen ( ja jeg vet bildet er shit, men studer bilen i detalj ) Markus E30, Fredrik 90, gnilb og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden En kjent bil fra Norge sett kjørende over en kjent bro i London 👍 Ampera og Markus E30 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå