Olaandref Skrevet i går, 20:19 Skrevet i går, 20:19 1 minutt siden, jonas1/// skrev: Lakkert toppdeksel i daytonaviolet med matt klarlakk oppå krympelakk, synes det ble en ryddig liten detalj i motorrommet 😀 E36 i Daytona er 10/10 for min del 🤩 Øyvind L., jonas1///, Stawky og 2 andre reagerte på dette 5
Olaandref Skrevet i går, 20:21 Skrevet i går, 20:21 Fine forhold for en kjøretur i kveld 🤩 eivi91, Reef89, Dusy og 18 andre reagerte på dette 21
Markus E30 Skrevet i går, 20:30 Skrevet i går, 20:30 Turbo begge to, men kun en har keramiske bremser🤭 eivi91, m-blå, mr.pingu og 21 andre reagerte på dette 24
Ingvaldsen Skrevet i går, 21:05 Skrevet i går, 21:05 Ampera, ehaugsnes, mr.pingu og 17 andre reagerte på dette 20
RF91 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden E ikkje mykje so e sikkert her i livet utanom skatt, døden og rot i gamle kjellara. papertiger, ///M-ini95, Markus E30 og 13 andre reagerte på dette 7 9
GtiGtr Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Du kunne no fyllt opp hengeren når du først skal levere på bossen vel? 😛 FransEirik, Markus E30 og Olaandref reagerte på dette 3
RF91 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 5 minutter siden, GtiGtr skrev: Du kunne no fyllt opp hengeren når du først skal levere på bossen vel? 😛 Som mann so veit eg at å måtta ta to tura e nederlag 😄 papertiger, Marius2002 og GtiGtr reagerte på dette 3
Olaandref Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 2 minutter siden, RF91 skrev: Som mann so veit eg at å måtta ta to tura e nederlag 😄 papertiger, Marius2002 og RF91 reagerte på dette 3
ehaugsnes Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden E65 selges, stått på gras i 10 minutter så er nok pill råtten under. Best og holde seg unna teerex, Marius2002, Dusy og 9 andre reagerte på dette 12
FransEirik Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Nydelig bil. Blitt veldig bra alt du har gjort med den!
Skulebollen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Når man sitter litt bedugget på campingplassen og ser på sin g31. Helt utrolig hvor velproporsjonert og gjennomført linjene er. Spesielt med senk og noen like flotte HRE hjul. Det er utrolig trist og tenke på at alt som er produsert etter G serien til Bmw er bak mål.. Og det kommer aldri til og bli slik igjen ( ja jeg vet bildet er shit, men studer bilen i detalj ) Fredrik 90, KireS, Olaandref og 5 andre reagerte på dette 8
Fredrik 90 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden En kjent bil fra Norge sett kjørende over en kjent bro i London 👍 ehaugsnes, papertiger, Markus E30 og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå