Robkill Skrevet Onsdag kl. 16:12 Skrevet Onsdag kl. 16:12 Revnet et forhjul over en grusveg på fjellet, og venter på nye dekk! Godt at det ikke er langt til soveplass 😝😅 Olaandref, Dusy, m-blå og 19 andre reagerte på dette 22
papertiger Skrevet Onsdag kl. 21:11 Skrevet Onsdag kl. 21:11 Etterlengtet ettermiddagsvask av i3 i dag og vinterhjul i går *MrB*, hemperen, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13
Walkabout Skrevet Onsdag kl. 22:11 Skrevet Onsdag kl. 22:11 @Robkill på akkurat den plassen var jeg jaggu sjøl for tre år siden. hemperen, Robkill, Stawky og 8 andre reagerte på dette 11
mr.pingu Skrevet Torsdag kl. 07:43 Skrevet Torsdag kl. 07:43 15 hours ago, Robkill said: Revnet et forhjul over en grusveg på fjellet, og venter på nye dekk! Godt at det ikke er langt til soveplass 😝😅 Hvilken taktelt her du? Ser helt super ut med det store forteltet. Ikke minst er bilen helt rått og Robkill reagerte på dette 1
OddErik_E34 Skrevet Torsdag kl. 11:10 Skrevet Torsdag kl. 11:10 E34 til jobb i dag mildt sagt, veldig OK! Ampera, papertiger, Dusy og 21 andre reagerte på dette 23 1
Robkill Skrevet Torsdag kl. 15:27 Skrevet Torsdag kl. 15:27 @Walkabout Lyste vel photoshoot av plassen tenker jeg! 😄 @mr.pingu Det er Moby Mountain Peak XL. Veldig fornøyd med forteltet når det regner 🙂 Tar ikke stor plass om man dropper å sette det opp heller mr.pingu reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet Torsdag kl. 20:44 Skrevet Torsdag kl. 20:44 Inne til hjulstilling og litt forefallende. Vi kan slå fast at sylinderindeksen hos Bilia økte dramatisk da jeg parkerte. papertiger, eivi91, Snagg30 og 16 andre reagerte på dette 17 2
Ampera Skrevet i går, 05:40 Skrevet i går, 05:40 Fungerer! mslello, Dusy, sveigis og 15 andre reagerte på dette 18
Dusy Skrevet i går, 12:14 Skrevet i går, 12:14 Det ble veldig fint med en liten dropp @Ampera! Ampera og sveigis reagerte på dette 2
Kjennern Skrevet i går, 15:36 Skrevet i går, 15:36 Fikk igjen bilen fra spa behandling idag og den ser jo nesten ny ut selv om den snart er 4 år 😛. Fikk lagt på Kamikaze Miyabi 2.0 + ISM 3.0 hos https://www.mrdetailing.net/ 😎 Marius2002, Stawky, papertiger og 11 andre reagerte på dette 14
mr.pingu Skrevet i går, 18:23 Skrevet i går, 18:23 Pingu sier seg fornøyd med utsikten og papertiger, ///M-ini95, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9
Stawky Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Litt vemodig var det jo, men nå er den solgt 🫣 Endret 9 timer siden av Stawky HakonLimseth, Ampera, Lars89 og 3 andre reagerte på dette 6
RNJ Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden On 8/14/2026 at 5:36 PM, Kjennern said: Fikk igjen bilen fra spa behandling idag og den ser jo nesten ny ut selv om den snart er 4 år 😛. Fikk lagt på Kamikaze Miyabi 2.0 + ISM 3.0 hos https://www.mrdetailing.net/ 😎 Fantastisk flott! Angrer veldig på at jeg kjøpte blå og ikke grønn i4! Anbefaler du M&R Detailing? Jeg vurderer en spa-dag for 7-serien.
Dusy Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ble et lite flyttelass med henger i dag papertiger, Marius2002, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå