ehaugsnes Skrevet i går, 12:35 Skrevet i går, 12:35 Litt bil, litt off-topic😄Syltern har henta hjem gammelt utstyr fra NordNorge i dag. Cat 990 og Cat 773B RNJ, KireS, Dusy og 3 andre reagerte på dette 6
Dusy Skrevet i går, 13:28 Skrevet i går, 13:28 Ga opp hengerprosjektet, jeg😂 papertiger, Lars S, Olaandref og 2 andre reagerte på dette 3 2
RF91 Skrevet i går, 17:53 Skrevet i går, 17:53 4 timer siden, Dusy skrev: Ga opp hengerprosjektet, jeg😂 Ingen fleire nesehjul i ditt lokale område du kunne bøya? 😅 Dusy reagerte på dette 1
Espen.st Skrevet i går, 18:47 Skrevet i går, 18:47 Bmw dagene sokndal eivi91, Tore Høgvold, Lars89 og 2 andre reagerte på dette 5
Ingvaldsen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Endelig har bilen 3 pene sider, siste døra montert så nå er det bare baken igjen. Nye hjulbolter å greier Endret 1 time siden av Ingvaldsen Dusy, eivi91, Stawky og 1 annen reagerte på dette 4
Olaandref Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden 2 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Endelig har bilen 3 pene sider, siste døra montert så nå er det bare baken igjen. Nye hjulbolter å greier Tok bilde av denne i Bud for litt siden, var innom GS en tur. Stusset to sek på om det var din, men slo det fort fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå