Snagg30 Skrevet Torsdag kl. 20:05 Skrevet Torsdag kl. 20:05 11 timer siden, KKME30 skrev: Går mot høst🍁 Hatt høst siden juni ahj og Marius2002 reagerte på dette 2
Espen.st Skrevet Torsdag kl. 20:09 Skrevet Torsdag kl. 20:09 3 minutter siden, Snagg30 skrev: Hatt høst siden juni Høres ut som du bor i feil plass i landet😆
teerex Skrevet Torsdag kl. 20:20 Skrevet Torsdag kl. 20:20 10 minutter siden, Espen.st skrev: Høres ut som du bor i feil plass i landet😆 De fleste i landet har kanskje bodd på feil plass denne sommeren. Men vi glemmer jo ikke fjorårets hetebølge 🙃 ahj reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Lokalt rånetreff😄 Impala, 242 med v8 og e30! Ampera og Stawky reagerte på dette 2
liffi Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 14 minutter siden, 316 skrev: Edle dråper 98 Ampera reagerte på dette 1
liffi Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Konebilen Eu ok å klar for 2 nye år:) Ampera og 316 reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden På 31.8.2026 den 21.48, Espen.st skrev: Drivstoff kaos dagen før🥴 Det er jo egentlig helt sykt, folk springer mann av huse for å spare seg 3-400 kroner på en tankfylling, mens andre steder punger man ut 52 kr for 0,5 liter Imsdal vann 😅 Ok, enig i at bensin/diesel er alt for dyr, men ikke slik at jeg står i kø omtrent for å spare noen hundre lapper kvelden før 🙂
Yngvejos Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden 16 hours ago, Olaandref said: Det er jo egentlig helt sykt, folk springer mann av huse for å spare seg 3-400 kroner på en tankfylling, mens andre steder punger man ut 52 kr for 0,5 liter Imsdal vann 😅 Ok, enig i at bensin/diesel er alt for dyr, men ikke slik at jeg står i kø omtrent for å spare noen hundre lapper kvelden før 🙂 Jeg fylte 60 liter på Land Roveren til 19 kr literen før prisene steg, men det var ikke kø for å fylle. Jeg venter vanligvis med å fylle til reservetanken lyser, men valgte å fylle tidligere grunnet varslet prisøkning. Hvis forsikring og takstmann hadde fått fingen ut, kunne jeg spart mye mer på å kjøre BMWen som bruker 0.6 på mila istedenfor LR som går på 1.2 i hverdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå