papertiger Skrevet Onsdag kl. 13:25 Skrevet Onsdag kl. 13:25 3 hours ago, Saltkjelen said: Jada! Ser du har åpnet deg en tesjappe i Stavanger også! 🤓 Det er min go-to faste kaffebutikk for bean supplies Ampera, fupsaker, ehaugsnes og 1 annen reagerte på dette 4
ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 15:09 Skrevet Onsdag kl. 15:09 Tenkte forleden dag at fargevalget på dagens bilpark er så kjedelig. Men så innså jeg noe.. liffi, KKME30, sveigis og 16 andre reagerte på dette 11 8
liffi Skrevet Onsdag kl. 17:56 Skrevet Onsdag kl. 17:56 Marius2002, Lars S, Saltkjelen og 14 andre reagerte på dette 17
Yngvejos Skrevet Onsdag kl. 20:01 Skrevet Onsdag kl. 20:01 Her står den fremdeles. Lykt er reparert og fangeren er til lakkering. Dusy, fupsaker, KMT og 2 andre reagerte på dette 5
Eystein Ose Skrevet i går, 21:13 Skrevet i går, 21:13 RF91, Olaandref, Bendik Kjellevold og 11 andre reagerte på dette 14
Kolstad Jr. Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Snart skal vinterhjulene på.. KMT, eivi91, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8
papertiger Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Jeg ser @///M-ini95 sine 170000 og høyner med 10000 i dag tidlig. Fint når en snart 11 år gammel 5er kan se slik ut Reef89, Kolstad Jr., Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 12 1
///M-ini95 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 3 timer siden, papertiger skrev: Fint når en snart 11 år gammel 5er kan se slik ut For meg er dette her definisjonen på livets bil papertiger og Eystein Ose reagerte på dette 1 1
Slavearbeider'n Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 29 minutter siden, ///M-ini95 skrev: For meg er dette her definisjonen på livets bil Det vet vi alle er Toyota Hiace hahah Stawky reagerte på dette 1
Espen.st Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Tur på GP banen Orjan, papertiger, Stawky og 8 andre reagerte på dette 11
Ampera Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Tilbake med i4 etter en uke med ID3. Har også blitt ny bil til fruen! ahj, Marius2002, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9
papertiger Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 50 minutes ago, Ampera said: Tilbake med i4 etter en uke med ID3. Har også blitt ny bil til fruen! Gratulerer! Ble i3’en bytta ut? Dere er vel to i pacemanklubben her nå. Erfaringer?
Eystein Ose Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Sesongavslutning Marius2002, papertiger, KMT og 7 andre reagerte på dette 10
KMT Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Fått tak i Touring, var på tide no som alle ungane flytta ut 😅 530d xDrive manuell 🥰 Endret 6 timer siden av KMT teerex, Saltkjelen, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11
Dusy Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Bikkja er ikke noe fan av å gå tur på våt asfalt, divaen som han er, så når han så bilen parkert utenfor var det ingen tvil om hvor han skulle 😅 papertiger, ahj, Eystein Ose og 4 andre reagerte på dette 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå