Blinklys Skrevet Juli 22, 2022 Share Skrevet Juli 22, 2022 ...og her med Style 68, som jeg synes det er helt vilt å endelig ha på bilen.. Har ønsket å en dag eie en mørkegrønn E36 cab med beige interiør og et sett Style 68, og her er resultatet. Jeg er kjempefornøyd Knekten, mslello, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 22, 2022 Share Skrevet Juli 22, 2022 sandersander, papertiger, BimmerFan! og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 22, 2022 Share Skrevet Juli 22, 2022 LCI lykter altså!😍 #nye bakdekk. Snagg30, Walkabout, Knekten og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 22, 2022 Share Skrevet Juli 22, 2022 10 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Dette er rått! God tur. Nydelig farge på denne bilen Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juli 22, 2022 Share Skrevet Juli 22, 2022 Besøk på tunet i dag. Dusy, HalvorK, Knekten og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 22, 2022 Share Skrevet Juli 22, 2022 Skal vere den første til å innrømme at store bremser på familiefrakter med liten motor ikkje er heilt nødvendig. Men når tyskerne frister med tilbud og eg tydeligvis har fetisj for store bremser så er det lett å gå på en smell 😅 Før og etter bilde i litt dårlig kvalitet TRF, Saltkjelen, skoglund og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 mslello, hanssae, papertiger og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 Livet med blå BMW fortsetter… 😗 Knekten, M-jakob, mathiseeen og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 1 time siden, papertiger skrev: Livet med blå BMW fortsetter… 😗 Nydelig bil! Men bilen fortjener et bedre bilde en i et parkerings anlegg gratulere igjen med en vakker F11. Knekten, Ingvaldsen, mslello og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 Hater måker 😡 Stjeler moreller av meg og leverer på bilen . . . . . papertiger, Knekten, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 (endret) 5 timer siden, hanssae skrev: Hater måker 😡 Stjeler moreller av meg og leverer på bilen . . . . . Måker.. Jeg mener det finnes nett du kan slenge over treet for å holde dem borte, noe som kanskje ikke er særlig effektivt (?) men kan være verdt et forsøk.. Ang at de slipper små etsende pakker på bilen, det er en plage egentlig, og er man bare litt for treg med å fjerne det så kan det fort bli dyrt.. Det er nesten som alt insekt-roadkillet som sitter i fronten, man vet man må få det bort men akk så treg man er med å få utført det (iallfall jeg) Endret Juli 23, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 16 minutter siden, hanssae skrev: Hater måker 😡 Stjeler moreller av meg og leverer på bilen . . . . . På tide å bygge garasjen du har planlagt! 😊 God sommer! hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 På 22.7.2022 den 14.18, sveigis skrev: Idag gikk jeg all in på gamle Horst 😊 Full vask all over og en 850 kr skvett med 98 så nå er han glad : Holder den der til i Arendalsområdet så en som var veldig lik idag. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 På 16.7.2022 den 1.58, Walkabout skrev: Strøken kjerre. Hadde samme selv. Er en av de bilene jeg angrer på at jeg solgte. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 papertiger, sveigis, Knekten og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå