Ron Jeremy Skrevet November 21, 2022 Share Skrevet November 21, 2022 Påkjørt i rassen, kjedelig! Flere som har vært uheldige idag? uglefossen, Mortenej, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet November 22, 2022 Share Skrevet November 22, 2022 (endret) Første møte med snø og salt for I4en. Lite snø men veldig glatt på småveiene. Endret November 22, 2022 av Lars S BimmerFan!, Reef89, Walkabout og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 23, 2022 Share Skrevet November 23, 2022 Kan legge ut et par bilder for @hanssaeog hans lekre Alpina Roadster S som han fikk tilbake fra meg i går etter to uker i garasjen min. Nå ble den bare enda bedre. Ron Jeremy, papertiger, sveigis og 17 andre reagerte på dette 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 23, 2022 Share Skrevet November 23, 2022 23 minutes ago, StigJ said: Kan legge ut et par bilder for @hanssaeog hans lekre Alpina Roadster S som han fikk tilbake fra meg i går etter to uker i garasjen min. Nå ble den bare enda bedre. Vet jeg er litt inhabil her, men det var ikke bare elendighet fra Bangle. Z4 synes jeg sitter som en kule. Spesielt med Alpinakrydder. mslello, hanssae, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 23, 2022 Share Skrevet November 23, 2022 Gjort seg klar for tur på fjellet! Ganske så fint at @liffi hadde takboks å låne bort 😍 Ampera, StigJ, E.C. og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 24, 2022 Share Skrevet November 24, 2022 Dagens Take away express: BimmerFan!, fupsaker, Reef89 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 24, 2022 Share Skrevet November 24, 2022 Ikke jeg som har tatt bilde men bilen er på vei til Norge BimmerFan!, ///M-ini95, Ampera og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 24, 2022 Share Skrevet November 24, 2022 Livets trekkbil, men sikler på x5 50d🥵 noen som vil betale for x5 med 333k km?😂 Otis, Reef89, ahj og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 25, 2022 Share Skrevet November 25, 2022 Fjerna litt luft🤓 Fahad, hemperen, liffi og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 26, 2022 Share Skrevet November 26, 2022 Velkommen til Norge skal du være Reef89, Lars89, ///M-ini95 og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 26, 2022 Share Skrevet November 26, 2022 2 timer siden, liffi skrev: Velkommen til Norge skal du være Sjokkerende kjip originaleksosen.. Selvom en stor del av forumet mener det er fyfy med uoriginal så trengs det og gjøre noe med de stussene der 🙈 BMWE39turbo, Stawky, liffi og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 26, 2022 Share Skrevet November 26, 2022 Helt enig! Er trist 😂 å lyden i denne kontra X5’n er også litt trist sveigis og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 26, 2022 Share Skrevet November 26, 2022 3 timer siden, Skulebollen skrev: Sjokkerende kjip originaleksosen.. Selvom en stor del av forumet mener det er fyfy med uoriginal så trengs det og gjøre noe med de stussene der 🙈 En annen eksos på disse blir en annen liga så helt enig 😊 men dette regner jeg med Liffi har kontroll på om det ikke blir videresalg .😊 En bekjent av meg har f10 m5 med komplett Schmiedemann eksos ,Gud bedre sier jeg bare .. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 26, 2022 Share Skrevet November 26, 2022 Jeg skal være ærlig og innrømme at jeg ikke hadde særlig sansen for E60 når den rullet ut på norske veier i mai-juni 2003. Til våren fyller den 20 år, og det er ikke mange andre 20 år gamle masseproduserte modeller som fortsatt ser like bra ut langs veien. På tross av et litt tvilsomt image nå til dags (E60 er vel vår tids Volvo 240) synes jeg E60 fortsatt er en flott bil. Saltkjelen, Peak, fupsaker og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 26, 2022 Share Skrevet November 26, 2022 @Werther Helt enig. E60 står seg ut som en av de mest vellykkede designene i mine øyne. Det forbauser meg stadig at en skikkelig ryddig E60 som er proppet med utstyr ikke virker gammel i det hele tatt. Werther, sveigis og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå