Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Ampera skrev:

Det er lenge siden jeg har fylt 98 for kun 19.78 pr. Liter, senest i går var 95 priset til 24.45.

20230613_175607.jpeg

20,20 fylte vel jeg for i dag. Lastet ned en drivstoff app som er ganske ok å bruke, sånn noenlunde oppdaterte priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det bilbytte da... Ut gikk den beste bilen jeg har hatt, 545e'n, og inn kom helelektrisk... Fremdeles usikker på om det er det rette valget, men gjort er gjort, og nå må man bare venne seg til at det ikke lenger kommer ekte lyd når man gir på 😬😅🙈 Flotte biler begge to, på hver sin måte, og jeg digger 4-serien utseendemessig, men det blir ekstremt rart å ikke lenger ha noen fossilbil. Anyway, denne får lakkbehandling til uka, rakk det ikke før den ble hentet, så da blir den forhåpentlig litt blankere også :)  image.png.9b9e5b95bff176cfcb3f1a116cd7f22e.pngimage.png.578e8edce81eb74af1da38bc884c2248.png

Endret av Rita G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

@Rita G Gratulerer så mye med opp/ned graderingen :);)

Takk, og veldig godt beskrevet! Det er slik jeg føler det! Har alltid likt 4-serien så godt, og slik sett er det veldig naturlig, men å bytte "ned" fra 545 til denne, var både ille, rart og bra ;) Liker veldig gokart-følelsen i fireren. Femmeren er mer "komfortabel" selv om den også kan være sportslig. El/fossil blir jeg ikke klok på, og aner ikke om beslutningen er bra eller dårlig, men ser at det er fornuft i det økonomisk. Femmeren har blitt kjørt mye på el, og i min hverdag vil det make sense. Om jeg klarer å bare glede meg over hvor grisevill fireren er, og ikke savne lyden, blir det nok helt sikkert veldig bra alt sammen, hehe. Så gjenstår det å se at det er noen som vil adoptere femmeren raskt, slik at den ikke blir stående og vansmekte hos forhandler for lenge. Det fortjener den definitivt ikke! Og, må legge til. Bevisst valg dette altså, ny bil i nye 3-4 år, uten særlig endring i økonomien, men den andre var kun 2 år, strøken og med 20k på telleren, så det satt langt inne å gi fra seg den 🙈😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...