BrokeBoi Skrevet Juni 21, 2023 Skrevet Juni 21, 2023 (endret) @Hallgrim86 Ull kutter betydelig mer enn MF. Jeg kan anbefale Rupes Blå Ullpad i kombinasjon med Rupes DA Coarse til veldig ripete bil. Dette er en veldig fin 1-stegspolering. Det var denne kombinasjonen jeg brukte ifjor da jeg skulle fjerne noen stygge riper som en ukjent gjøk hadde laget på bilen min mens den stod parkert på kjøpesenteret. Resultatet ser du under. Endret Juni 21, 2023 av BrokeBoi Hallgrim86, Marius2002, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 4 1
Skulebollen Skrevet Juni 21, 2023 Skrevet Juni 21, 2023 1 time siden, BrokeBoi skrev: @Hallgrim86 Ull kutter betydelig mer enn MF. Jeg kan anbefale Rupes Blå Ullpad i kombinasjon med Rupes DA Coarse til veldig ripete bil. Dette er en veldig fin 1-stegspolering. Det var denne kombinasjonen jeg brukte ifjor da jeg skulle fjerne noen stygge riper som en ukjent gjøk hadde laget på bilen min mens den stod parkert på kjøpesenteret. Resultatet ser du under. Blir ikke dette altfor grovt for 1 steg? ( Belager OT )
BrokeBoi Skrevet Juni 21, 2023 Skrevet Juni 21, 2023 @Skulebollen Overraskende nok ikke. Jeg var forberedt på å måtte ta frem Rupes sin gule skum pad for å finpolere etter korrigeringen, men resultatet ble såpass bra med kun den blå ullpaden at jeg rett og slett droppet det. Jeg klarte faktisk ikke å se noen forskjell mellom det polerte området og resten av bilen selv med doble Scangrip 8 lys. Merk at dette er den nye typen ullpaden til Rupes. Det er ikke så lenge siden sist Rupes gjorde endringer i produktutvalget deres. Man har tidligere måttet forholde meg til både hvit, gul, grønn og blå pad, i tillegg til poleringsmidler i de samme fargene. Nå har de kuttet ned til kun gul og blå (hvis man ser bort fra UNO), samt gjort vesentlige endringer med poleringsmidlene for disse. Skulebollen og fupsaker reagerte på dette 2
Larsen4 Skrevet Juni 21, 2023 Skrevet Juni 21, 2023 Pyrenene, Frankrike wSax, ahj, fupsaker og 12 andre reagerte på dette 15
Kvasi Skrevet Juni 22, 2023 Skrevet Juni 22, 2023 PXL_20230620_122726706.mp4 Dusy, StigJ, ahj og 4 andre reagerte på dette 7
Ampera Skrevet Juni 22, 2023 Skrevet Juni 22, 2023 Ut på tur! uglefossen, Rita G, Larsen4 og 22 andre reagerte på dette 24 1
KKME30 Skrevet Juni 22, 2023 Skrevet Juni 22, 2023 En tur til biltilsynet idag og en flott tur på nordsjøveien hjem igjenn😃 Lars89, StigJ, Dusy og 12 andre reagerte på dette 14 1
Knekten Skrevet Juni 22, 2023 Skrevet Juni 22, 2023 Byttet ut gammel E70 med ny iX1 - håper det var riktig avgjørelse papertiger, ahj, Saltkjelen og 10 andre reagerte på dette 12 1
wSax Skrevet Juni 23, 2023 Skrevet Juni 23, 2023 Gårsdagens. Klar for helgetur til Jotunheimen. Skal bli godt å kjøre noe annet enn Volvo. StigJ, hanssae, ahj og 11 andre reagerte på dette 14
papertiger Skrevet Juni 23, 2023 Skrevet Juni 23, 2023 7 hours ago, Knekten said: Byttet ut gammel E70 med ny iX1 - håper det var riktig avgjørelse Gratulerer! Da blir du vel en av de første her inne på forumet med iX1. Hva er førsteinntrykk? Knekten og ahj reagerte på dette 1 1
Markus E30 Skrevet Juni 23, 2023 Skrevet Juni 23, 2023 Årets mest gubbete kjøp? En eier fra 1989 til idag😁 Er som å kjøre en vannseng med original understell, elsker det😍 wSax, Dusy, Werther og 9 andre reagerte på dette 11 1
sveigis Skrevet Juni 23, 2023 Skrevet Juni 23, 2023 8 minutter siden, Markus E30 skrev: Årets mest gubbete kjøp? En eier fra 1989 til idag😁 Er som å kjøre en vannseng med original understell, elsker det😍 Gratulerer . Ikke ofte å se en bil i så original look ,love it 🙏🙏 Ser dette er første utgave og ,det er hvertfall stas . Markus E30 reagerte på dette 1
Ampera Skrevet Juni 23, 2023 Skrevet Juni 23, 2023 (endret) Her er bilde av 20 stk M4 competition , 3 stk M3 competition og 6 stk M2. Dagens pause for lunch. Jeg disponerte denne M4 i dag, ble toltalt 150 km. Endret Juni 23, 2023 av Ampera mslello, Markus E30, sveigis og 16 andre reagerte på dette 19
Skulebollen Skrevet Juni 23, 2023 Skrevet Juni 23, 2023 Best stance på campingplassen 🥳 laffe, Knekten, wSax og 12 andre reagerte på dette 15
Knekten Skrevet Juni 23, 2023 Skrevet Juni 23, 2023 13 hours ago, papertiger said: Gratulerer! Da blir du vel en av de første her inne på forumet med iX1. Hva er førsteinntrykk? Takker! Førsteinntrykket er i grunn bra, kort oppsummert ganske behagelig og lettkjørt familiebil som oppfyller kravene vi har ift plass (familie på 3). Det eneste jeg umiddelbart savner fra X5'en vi kommer fra er stabilitet på veien/kjørefølelsen og støynivå (ikke at iX1 har plagsomt mye støy, bare mer enn hva jeg er vant med fra X5). Styringen og kjørefølelsen er litt "nummen" sammenlignet med X5, men den vokser på meg - kjørestilen tilpasses. Selv om jeg verdsetter kjørefølelsen, så har jeg innsett at sikkerhet og komfort har høyere prioritet i en familiebil, og her syns jeg iX1 gjør et godt inntrykk. Teknologisk sett er de selvsagt på helt forskjellige planeter, og er spesielt fornøyd med kjøreassistansen og navigasjonen på iX1. Ellers falt jeg for designet på U11 umiddelbart Tok også sjansen på Blue Bay Lagoon fargen (som jeg ikke hadde sett live før nå), og svært fornøyd med den (selv om det i praksis er umulig å representere den reelle fargen på en skjerm!) Interiør i mocha papertiger, mslello, KireS og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå