Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Walkabout skrev:

Ser litt mer sporty (og lavere) ut med folie på taket - gikk for hele taket denne gang :) 

3188DC03-5235-450C-8D6F-F4CCF7D6DC45.jpeg

Mon tro om nedfelt knapp fraPorsche panamera har passet på 5serie, jeg liker clean look bak, visket på bakrute er ikke en pen ting, og funksjon messig er det ikke vist heller, da den kun fucker til med å ripe opp bakruten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, skoglund skrev:

Mon tro om nedfelt knapp fraPorsche panamera har passet på 5serie, jeg liker clean look bak, visket på bakrute er ikke en pen ting, og funksjon messig er det ikke vist heller, da den kun fucker til med å ripe opp bakruten. 

Ser etter en løsning for å fjerne bakruteviskeren ja👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/30/2023 at 9:39 AM, Walkabout said:

Ser litt mer sporty (og lavere) ut med folie på taket - gikk for hele taket denne gang :) 

3188DC03-5235-450C-8D6F-F4CCF7D6DC45.jpeg

Synd det aldri ble laget noen F90 Touring, denne er vel det nærmeste vi kommer her i Norge.👌 Jeg har ikke noe tro på at G9X kommer til å slå F90 utseendemessig.

Du skal ikke kjøre på med M5 diffuser og 4 utblås på denne også eller? Kanskje slenge på noen større turboer og en remap, så får du kanskje samme ytelser som bilen under. 😅
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2023 den 9.39, Walkabout skrev:

Ser litt mer sporty (og lavere) ut med folie på taket - gikk for hele taket denne gang :) 

3188DC03-5235-450C-8D6F-F4CCF7D6DC45.jpeg

Er sabla fin denne 540en din, skikkelig bøs, fine mods.

du får vurdere litt heftigere hjul som fyller ut skjermene litt mer, kanskje svarte 826M fra g80 m3 eller noe med 285/30-20 dekk bak.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...