Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

På 31.10.2023 den 22.55, Lars S skrev:

Er sabla fin denne 540en din, skikkelig bøs, fine mods.

du får vurdere litt heftigere hjul som fyller ut skjermene litt mer, kanskje svarte 826M fra g80 m3 eller noe med 285/30-20 dekk bak.

Tusen takk for det! Har liggende 15mm spacere bak og 10mm foran som vil hjelpe en god del, liker style 759 godt så blir nok å beholde de en stund iallfall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Snagg30 skrev:

Trivselen fortsetter på Sunnmøre! :P en tilstand som ikke hører hjemme på en bil med 280.000km, rett og slett sinnsykt @Walkabout

Tusen takk, hyggelig å høre! Og gir litt savn å se bilen «min» igjen :P 

Heldigvis er ikke arvtakeren så verst heller, liker denne bedre og bedre.

750F491C-3CFA-4823-A8F7-FF6C43F4E34D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, norbakken skrev:

Da ble det enda en vinter med e28 i sjåen. 30 dager på Finn og ikke en eneste melding eller respons på annonsen… Tydeligvis altfor høyt priset, men hvor ble det av skambudene? 😂 

Det er nok litt feil årstid å selge veteranbil på. Prøv igjen til våren, så skal jeg love deg at iallfall skambudene kommer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

@Stawky Blir ny E46 på deg ja? 😀 Ser ut som carbonschwarz med brunt interiør. Snakker vi M her? 😮

Er nok riktigt at den blir enda en E46 på meg, ikke helt M men. Men mye freshere farge enn carbonschwarz, dog alle svarte detaljer utvendig er lakkert i carbonschwarz, så delvis riktig ;)

Endret av Stawky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...