Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Saltkjelen skrev:

@Skulebollen Vakkert! Og så full merinoskinn også. Nam! :wub:

Den har det absolutt meste. Men sinnsykt irriterende nok, så mangler den sky lounge 😭 Men ellers er den hærlig, litt spesielt med lys alcantara i tak, hadde nok foretrukket sort, men funker ganske bra til det lyse interiøret egentlig 😁skal dessverre rett videre fra handel, til en uke på Tenerife, så får ikke kost meg med den helt enda 😅

Endret av Skulebollen
Skrevet
4 minutter siden, Skulebollen skrev:

Den har det absolutt meste. Men sinnsykt irriterende nok, så mangler den sky lounge 😭 Men ellers er den hærlig😁 skal dessverre rett videre fra handel, til en uke på Tenerife, så får ikke kost meg med den helt enda 😅

Har en X5 jeg vurderer selv om dagen som også mangler Sky Lounge og B&W, noe som har resultert i timeslange studier for ettermontering. Det er faktisk ganske simpelt å ettermontere begge deler. Delekosten er dessverre noget høy for hver av dem, men absolutt mulig om man virkelig vil. Vi trenger litt X5 vrak nå.. :) 

Skrevet
11 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Har en X5 jeg vurderer selv om dagen som også mangler Sky Lounge og B&W, noe som har resultert i timeslange studier for ettermontering. Det er faktisk ganske simpelt å ettermontere begge deler. Delekosten er dessverre noget høy for hver av dem, men absolutt mulig om man virkelig vil. Vi trenger litt X5 vrak nå.. :) 

Hadde jeg ikke byttet bil en gang i halvåret🙈 så hadde jeg nok kunne tenkt meg skylounge. Men kjører alltid med trekket igjen, så er bare en kul gimmick jeg aldri hadde brukt. Denne kan jeg dog tenke meg og ha en stund.

Har du ett prisanslag på skylounge? Panoramataket må vel byttes, og dette er vel dyrt 🥴

Skrevet
2 timer siden, RemyNG skrev:

20250308_220656.thumb.jpg.e2ad59f984b19fcc6584e31b31f386bc.jpg

Ikke mye som har skjedd her inne i garasjen ser jeg. Blir vel litt sånn når det har vært en lengre opphold på sykehuset. Får håpe neste sommer å få denne på veien igjen.

det som er sjarmen med egen garasje, at når du ikke gidder mer så slukker du bare lyset å tar det igjen senere.

Skrevet
12 timer siden, Skulebollen skrev:

Tok med svigers i cumquatten for og beskytte. Går ikke og parkere på Gardermoen i phus uten og ha med en ekstrabil🥴😆

IMG_20250309_074059077_HDR.jpg

Flott å se at det er mulig å ha et "nært" forhold til svigers Emil 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...