papertiger Skrevet September 6 Skrevet September 6 Skummet og spylt av hos svigers *MrB*, m-blå, Patryck og 20 andre reagerte på dette 22 1
hanssae Skrevet September 6 Skrevet September 6 Heime på tunet ☺️ KMT, skoglund, KKME30 og 20 andre reagerte på dette 22 1
KKME30 Skrevet September 6 Skrevet September 6 Ble en tur med en hel gjeng ikveld👍 Syvert, Reef89, EspenM3css og 17 andre reagerte på dette 19 1
Lars89 Skrevet September 7 Skrevet September 7 Forsinka vårmønstring på Vigeland Marius2002, BMWE39turbo, Stawky og 14 andre reagerte på dette 17
EspenM3css Skrevet September 7 Skrevet September 7 Høy risiko parkering😵💫 Lars S, Orjan, skoglund og 15 andre reagerte på dette 18
Ingvaldsen Skrevet September 7 Skrevet September 7 31 minutter siden, EspenM3css skrev: Høy risiko parkering😵💫 du må isåfall si fra om prisen du skal ha før du evt legger den ut for salg Stawky og EspenM3css reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet September 7 Skrevet September 7 Søndagstur til Grotli Werther, eivi91, Lars S og 21 andre reagerte på dette 24
StigJ Skrevet September 7 Skrevet September 7 Får vel få på noen kilometer på denne. Tror jammen den har pådratt seg flatspots på dekka 😆 ///M-ini95, mslello, Fahad og 17 andre reagerte på dette 18 2
ehaugsnes Skrevet September 8 Skrevet September 8 Snartur til Brekstad for og kjøpe sushi siden vi ikke har det i Åfjord… måtte ta den raskeste bilen da jeg bomma med hentetiden😁 Skulebollen, fupsaker, hanssae og 19 andre reagerte på dette 22
ehaugsnes Skrevet September 9 Skrevet September 9 Er dette lov da? Ampera, StigJ, eivi91 og 5 andre reagerte på dette 8
Ampera Skrevet September 9 Skrevet September 9 Ren kjøreglede. opeth84, hanssae, Dusy og 3 andre reagerte på dette 6
Lars S Skrevet September 9 Skrevet September 9 2 minutter siden, Ampera skrev: Ren kjøreglede. Er på utkikk etter en sånn jeg også. Hvor kjøpte du disse?
Ampera Skrevet September 9 Skrevet September 9 33 minutter siden, Lars S skrev: Er på utkikk etter en sånn jeg også. Hvor kjøpte du disse? Får ikke kjøpt disse? Tok meg 1 år og skaffe dem.
Lars S Skrevet September 9 Skrevet September 9 47 minutter siden, Ampera skrev: Får ikke kjøpt disse? Tok meg 1 år og skaffe dem. Da tror jeg det får bli M Power eller M Performance på min skiltplate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå