Daniel. Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 55 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg liker mangfold, men jeg undrer til stadighet hva som foregår når man tenker at enorme "dieselstusser" er fine greier. Why? Har sett akkurat det samme på noen E61 og. En svær dieselstuss på begge sider. Ikke heeelt min smak. Men ellers var F11n fin da Svindyre delte Work Zistance felger også. 18 minutter siden, Evopower skrev: Rett å slett imponert! (Sarkastisk) Haha, begynte å lure litt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 1 time siden, Saltkjelen skrev: Jeg liker mangfold, men jeg undrer til stadighet hva som foregår når man tenker at enorme "dieselstusser" er fine greier. Why? Nå trenger det jo ikke å være tilfellet her, men selv sliter jeg med tanken på skiboks/takboks bare fordi det er «kult». Skiboks er aldri pent, uansett. Ja, det finnes skibokser som er pene isolert sett, men de er der for en grunn. Det blir litt det samme som å dra på en varehenger for moroskyld. Walkabout, TRF, Shattered og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 3 minutter siden, awt skrev: Skiboks er aldri pent, uansett. Ja, det finnes skibokser som er pene isolert sett, men de er der for en grunn. Det blir litt det samme som å dra på en varehenger for moroskyld. Jepp! Men av og til et nødvendig onde. Fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 26, 2020 Share Skrevet April 26, 2020 16 timer siden, awt skrev: Nå trenger det jo ikke å være tilfellet her, men selv sliter jeg med tanken på skiboks/takboks bare fordi det er «kult». Skiboks er aldri pent, uansett. Ja, det finnes skibokser som er pene isolert sett, men de er der for en grunn. Det blir litt det samme som å dra på en varehenger for moroskyld. Der er vi helt enige! En kollega av meg setter på skiboks samtidig med vinterhjul, og av igjen når sommerhjulene kommer på. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 26, 2020 Share Skrevet April 26, 2020 Påskestuket er viktig for mange...skiboks inkludert 😛 ting på taket som er stilig, tenker jeg må være boble med tidsriktig takgrind og treski festet opp langs bakvindet. Eller andre lignende biler fra samme tidsalder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 16, 2020 Share Skrevet Mai 16, 2020 Walkabout, Marius2002, uglefossen og 2 andre reagerte på dette 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 Marius2002, KireS og Walkabout reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 1 time siden, papertiger skrev: Diffus passform... Walkabout og macrorain reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 28 minutes ago, humpfy said: Diffus passform... Var liksom nesten men ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 1 time siden, papertiger skrev: Var liksom nesten men ikke helt... Hva med eksosen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 35 minutes ago, Solberg93 said: Hva med eksosen da? Var den jeg tenkte på. Et lite knepp til høyre der så hadde den vært spot on! macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 1 time siden, papertiger skrev: Var liksom nesten men ikke helt... Det der er ikke i nærheten av nesten 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 26, 2020 Share Skrevet Juni 26, 2020 Snagg30, Marius2002, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Juni 26, 2020 Share Skrevet Juni 26, 2020 Ikke jeg som har gjort dette i det hele tatt 🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 30, 2020 Share Skrevet Juni 30, 2020 Metrosenter her om dagen 😂 IMG_3231.MOV scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå