Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Synes ikke det ble helt gærnt denne LCI'en selv om jeg foreløpig heller tar en Pre-lci om jeg en dag skal være så heldig å få ta det valget. 

Ellers mener jeg at den største navigasjonen ble litt i største laget og ser litt for lite integrert ut. En nedtur i forhold til hvor banebrytende BMW har vært på integrere infotainment på en pen og ikke påklistra måte de siste 10-15 årene. 

 

Screenshot_20200527_183334.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var jo som forventet. Identitetsløs så det holder. Vent til mørket senker seg, så kan dette like gjerne være lykter som forveksles med en Jaguar i-pace, VW eller Skoda. Dette må vel være tidenes minst spennende facelifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ingvaldsen skrev:

ingen som er gode på Photoshop som kan redigere inn prefacelykter da ? for da tenker jeg den blir ganske så akseptabel :D

Gjorde mitt beste for å få den akseptabel 🤔

6FBF668C-65C9-49DC-9111-F7C415FDF995.thumb.jpeg.e4b63df088b76d59f489068032294be6.jpeg

G30 lci er jo i seg selv en ganske så fin bil, få andre biler i samme segment er like pen. Men de har jo rotet litt med bl.a. lyktene som er blitt ett av BMWs varemerker. Vi satser på neste femmer om 2-3 år :D 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte fargene på de 3 bildene vist på forrige side. På tide at bmw begynner å få farge på bilene sine. Og er helt enig i at denne lignet på en Superb 😅 jeg har avsmak fra vag så det holder, men når det er sagt så tror jeg dette designet blir meget bra når det får satt seg litt.

Det at det ligner på en vag er vel bra for at bilene skal bli spiselige for nordmenn? Man slipper i det minste 7 serie eller nye 4 serie grillen her! Jeg likte også de nye felgene. Alt i alt liker jeg den nye g3x bedre enn prefacen.

Desverre er skjermen på dashen alt for stor til å stå påklistret slik. De hadde det jo så perfekt med den innfelte i f1x, hvorfor ikke fortsette med det? Trist at de digitale motsatt-vei instrumentene er standard. Jeg ville hatt den med konvensjonelle visere.

530e holder i massevis. Tror ikke mangel på 545e i touring vil utgjøre så mye negativt. Vær uansett trygg på at 545e touring kommer om et par år :) 530e uten xdrive hadde vært mitt valg.

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Evopower skrev:

Det at det ligner på en vag er vel bra for at bilene skal bli spiselige for nordmenn? Man slipper i det minste 7 serie eller nye 4 serie grillen her! Jeg likte også de nye felgene. Alt i alt liker jeg den nye g3x bedre enn prefacen.

Der har du i grunnen ett godt poeng. De VAG lyktene er det kun sånne som oss som bemerker, BMW kommer ikke til å tape ett eneste salg pga dette her. Videre så er disse VAG lyktene forholdvis avanserte etter hva jeg har hørt, det er lykter med LED Matrix og laserlys. Altså begge lysteknologiene i samme lykt, det har ikke vært mulig å få før så vidt jeg vet. 

Og jeg tar heller disse lyktene i stede for slike gigantiske griller som vi ser på 7-Serien og andre modeller, takk gud for at de ikke gikk ned den veien med G30en. Det hadde ødelagt hele bilen, hadde heller ikke stått i stil til resten designet. Jeg merker at for hvert bilde jeg ser så vokser faceliften på meg, jeg fortrekker fortsatt pre LCI men jeg tror det kan endre seg over tid. Alt handler om hva men er vant med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

 

Og jeg tar heller disse lyktene i stede for slike gigantiske griller som vi ser på 7-Serien og andre modeller, takk gud for at de ikke gikk ned den veien med G30en. Det hadde ødelagt hele bilen, hadde heller ikke stått i stil til resten designet. Jeg merker at for hvert bilde jeg ser så vokser faceliften på meg, jeg fortrekker fortsatt pre LCI men jeg tror det kan endre seg over tid. Alt handler om hva men er vant med :) 

Enig, og det som også er bra med grillen på G30 er at de ikke har lagt grillen for høyt opp. Både på 7-serien og 3-serien synes jeg det ødelegger at grillen er så mye høyere enn lyktene er ved grillen.

 

BMW.thumb.jpg.327f9e02b74f893b128cb6a391482a29.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/27/2020 at 6:51 AM, Ingvaldsen said:

bet meg merke i de voldsomt lave forbrukstallene som er oppgitt på diesel rekke 6'er bilene, 0,45- 0,5 på 530xd virker nesten unaturlig billig ? 

Ser ut som alle andre enn e-modellene får såkalt mildhybridsystem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de drukket noe de ikke burde? 545e xDrive kommer vel kun som sedan?

Sakset fra Dinside.no: "Alle hybrider er tilgjengelig både som sedan og stasjonsvogn, samt med og uten xDrive. Det vil si at alle motorvarianter av 5-serien nå kan bestilles med firehjulsdrift."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...