Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Annonse av en dårlig ivaretatt E46 (for øvrig hovedsakelig bestående av tilsynelatende snapchat-bilder, evt. av samme kvalitet) uten godkjent motor, med jævlig lakk samt full av feil og mangler, til etthundreogfemtitusenjævlakroner? Håper heller at om den ryker til noe i nærheten av en slik sum, at kjøper da er under innflytelse av meget sterke stoffer. 

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

https://www.finn.no/238029425

Bortsett fra mangel på comfort seter, synes jeg dette var en veldig fint priset 535i :) 

 

Klin til @sveigis :D

 

Denne er på lagringslisten min ja🤗🤗

Blit det F serie så blir det 535 i bensin.

Lurer på hvor mange timer og kvelder jeg leser om disse ….😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BrokeBoi skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=235058905

Sjeldent eksemplar av M6, men er det virkelig noen som er villig til å betale så mye? Med samme motor som E60 M5 må man vel også regne med månedlige verkstedbesøk? 

Den får de garantert ikke solgt til den prisen der, E63 M6 er bare ikke der ennå at prisene begynner å stige. Selv ikke på en sjelden Competition utgave som dette. Å mene noe annet (som de gjør i annonseteksten) synes jeg er å villede kunder som eventuelt ikke vet bedre. Dette er F90 M5 penger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Den får de garantert ikke solgt til den prisen der, E63 M6 er bare ikke der ennå at prisene begynner å stige. Selv ikke på en sjelden Competition utgave som dette. Å mene noe annet (som de gjør i annonseteksten) synes jeg er å villede kunder som eventuelt ikke vet bedre. Dette er F90 M5 penger 

Noe annet som plager meg noe helt vilt, er hvor lite folk legger i å klargjøre bilene når de forlanger astronomiske summer. Vask hvertfall de skitne felgene, de brune dekksidene og detail interiøret. Legg også noen minutter i å polere lyktene!! (Dog de styggeste framlyktene BMW har designet? 😛 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Mikael-B skrev:

Noe annet som plager meg noe helt vilt, er hvor lite folk legger i å klargjøre bilene når de forlanger astronomiske summer. Vask hvertfall de skitne felgene, de brune dekksidene og detail interiøret.

Ja, enig. Samme som den billige 535ien her oppe. Når jeg ser sånt på bildene så er det nei takk fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Reef89 skrev:

Ja, enig. Samme som den billige 535ien her oppe. Når jeg ser sånt på bildene så er det nei takk fra meg.

Her er jeg enig med dere, men synd å la drømme bilen gå fordi den er skitten? Her er setene før og etter vi handlet X3m, dette er alt for dårlig men jeg forventer ikke særlig mye verken fra privat folk eller forhandlere. Firmaet som solgte meg bilen valgte og å bruke han på huset som hater BMW for alt det er verdt så selve bil kjøpe ble heller aldri spesielt bra med tanke på pris og bil. Men tross alt det så kan man ikke gi glipp på biler man virkelig vil ha tenker jeg. 

Før:

Her var jeg bare halvveis, ganske tydelig hvor sinnsykt skitten bilen var. 

ED1C4D3C-8225-4406-BBD0-312473B139EA.thumb.jpeg.77e4b2fb39aa45f26a748e61dc190226.jpeg

Etter:

4861F4E8-A6CC-4E99-918A-0F33979E9A0C.thumb.jpeg.912d2aee6ffa695651f177133b29f509.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Fredrik 90 said:

Den får de garantert ikke solgt til den prisen der, E63 M6 er bare ikke der ennå at prisene begynner å stige. Selv ikke på en sjelden Competition utgave som dette. Å mene noe annet (som de gjør i annonseteksten) synes jeg er å villede kunder som eventuelt ikke vet bedre. Dette er F90 M5 penger 

Tenkte akkurat det samme. Man skal være rimelig blåst i hodet for å bruke den summen på en snart 12 år gammel verksteddronning, når man heller kan få en F90 til samme pris med 2 års resterende nybilgaranti.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...